23 Kasım 2011

Kontakt Lens Gereçleri Kabı

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.



Yıllardır hem miyop hem de astigmat göz bozukluklarına sahip olduğumdan hayatımın sonuna kadar lens kullanmak zorundayım malesef :(O yüzden nereye gidersem gideyim lenslerimin ve lens solüsyonumun yanımda olması gerekiyor.Eeee hepsini ayrı ayrı çantamda taşıyınca hem boşuna ağırlık oluyordu,hem de lens solüsyonunun çantama dökülmesi gibi sorunlar yaşıyordum.Birgün gene Ebay'da gezinirken bu şirin ve minik kutuyu gördüm.Uzun zamandır ihtiyacım olan bir ürün olduğundan hemen aldım.Şimdi hem gereksiz ağırlıktan kurtuldum hem de çantama solüsyon döküldü mü? sorunundan kurtuldum.Bir yere giderken hemen çantama atıp çıkıyorum:)
Ebaydan 5 dolara aldım,siz de benim gibi kontakt lens kullanmaya mahkum biriyseniz almanızda fayda var ;)

8 yorum:

  1. cok güzellermis <3 güle güle kullan. bende 4.5 senedir lens kullaniyorum, basit lens kutum var tek, arada bir kirleniyor bulasik makinesine atiyorum :) seninkiler cok cici gözüküyor <3

    YanıtlaSil
  2. sağol canım bundan al bence hem kirlenmiyor hem de çok pratik,çantaya at çık yani ;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş gerçekten, güle güle kullan.
    ebayde ben de arattım yazını okuduktan sonra. ama bulamadım. acaba satıcı ismi yada ürün adını yazabilir misin.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. sağol cnm,ebay den contact lens mate box olarak aratırsan çıkar;)bir sürü çeşidi var,beğendiğini alırsın.

    YanıtlaSil
  5. Bende de buna benzer bir kutu var, gerçi benimki böyle güzel değil, sade basit bir şey ama hayat kurtarıyor. Her lens kullanıcısına gerekli..

    YanıtlaSil
  6. Solüsyonu başka bir şişeye boşaltmak zararlıymış:S kutularında da yazıyor genelde boşaltma yapmayın diye. Bir sorun yaşadın mı. benim de bozuk ve hep lens kutusu ve koca solüsyonu taşıyorum:(

    YanıtlaSil
  7. yaaa mükemmel görünüyor <3

    YanıtlaSil
  8. Merhaba güzel günlerde kullanmanız dileği ile.
    Kampanyalı ürünlerimizden ücretsiz olarak lens kabı hediyelerimizden faydalanabilirsiniz http://lensshop.com.tr

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...