23 Kasım 2011

Golden Rose Mat Oje 05

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

Blogumda neden sık sık oje postu yayınlamadığımı merak ediyorsunuzdur tahminimce :)Herşeyin bir sebebi olduğu gibi bunun da bir sebebi var :)Eskiden ojelerle çok haşir neşirdim hatta oje sürmeden sokağa çıkmayan bir insandım ama artık french dışında alakası olmayan biriyim çünkü sevgilim ojeden nefret ediyor hatta tiksiniyor.O yüzden artık hiç süremiyorum.
Bu ojeyi de Golden Rose tarafından denemem için gönderildiği için sürüp yayınlamak istedim.
Ojeye gelirsek;bu oje Golden Rose'un yeni piyasaya sürdüğü mat oje serisinden.Bir kere çok başarılı bir seri,burdan Golden Rose'a tebriklerimi sunmak istiyorum.Tırnaklarımdaki görüntüye ve ojenin yapısına tek kelimeyle BAYILDIM!Ayrıca oje çok taze olduğundan çabucak kurudu.Aslında tek katta yeteri kadar opak oluyor ama benim tırnaklarımdaki 2 kat sürülmüş hali.Mat oje seviyorsanız hiçbir tereddütünüz olmasın gidin alın sürün bu ojeyi!Fiyatı da 3.5 TL.Artık ben susayım,resimler konuşsun ;)




(Bu ürün firma tarafından deneme/hediye amaçlı gönderilmiştir.)

2 yorum:

  1. Golden Rose matte serisini bende çok beğendim :)Koyu mavisi benim daha çok hoşuma gitti :)
    Bloguma ekledim bakmak istersen beklerim;
    http://denemedenalma.blogspot.com/2011/10/golden-rose-matte-serisi.html

    YanıtlaSil
  2. guzel ben de alabılırm :)

    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    bu arada blog dunyasına yenı katıldım, seni de bloguma beklerım

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...