22 Kasım 2011

Essence Of Beauty Brush Set








Uzun zamandır yolculuğa/dışarı çıkarken şöyle çantaya atmalık çok işlevli bir fırça seti arıyordum,nihayet buldum.Essence'nin bu fırça setinde bir makyaj için gerekli olan tüm fırçalar mevcut.Yolculuğa/dışarı çıkarken ayrı ayrı dünya kadar fırça alacağıma,bu 3 fırçayla bütün sorunu hallediyorum.Ayrıca çantasının olması da ayrı bir kolaylık sağlıyor ve fırçalar toz olmuyor.
Setteki fırçaların tüyleri gayet sık,yumuşacık ve dökülme olmuyor.Fiyatı da uygun,ben Ebay'dan almıştım.Bu arada makyaj fırçaları gümrükten geçiyor,onları kozmetik sınıfına dahil etmiyorlar ;)Sizde çantaya atmalık böyle bir fırça seti arıyorsanız,Ebay'dan veya varsa yurtdışındaki tanıdıklarınıza sipariş verebilirsiniz.
Bu yazı makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...