21 Kasım 2011

Dünyada En Çok Satan BB Krem Olan SKİN79 BB KREM Yorumlarım Yakında Blogda!!!


10 yorum:

  1. Bunlardan da satışa koyacak mısınız?

    Umay

    YanıtlaSil
  2. bloğu açtığımda bu kadar sevineceğimi bilmezdim misham biticek diye korkumdan minicik minicik kullanıyordum bunlardan satışlara gelirse çok memnun oluruz çok =)

    YanıtlaSil
  3. jelibonlaron efendisi,satıcam inş ama ilk başta iyice analiz edip yorumları paylaşmam gerek blogda :)walla bu krem misshanın pabucunu dama atacakmış gibi görünüyor:)Missha da süper ama bunun ambalajı felan daha çekici:)hem bugün ilk defa denedim tek kelimeyle BAYILDIM!

    YanıtlaSil
  4. http://elifahmet.blogcu.com/
    merhaba seni takip ettiklerim kısmına nasıl eklerim
    yeniyim de :))

    YanıtlaSil
  5. Ben de heyecanla bekliyorum. Bir de bu markanın Absolute Total diye bir BB kremi varmış. Ondan da denedin mi?

    YanıtlaSil
  6. Yok canım onu denemedim daha ilk başta bunlardan başlamak istedim çünkü en çok satılan bunlarmış ;)

    YanıtlaSil
  7. lütfen lütfen bunları satışa koyun! paketleri birer harika !

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...