4 Ekim 2011

VanilyaClub İle Tanıştınız mı ?


Ve.. günlerdir beklediğimiz an geldi,ekim itibariyle VanilyaClub sitesi bizlerle buluştu:)Daha önceki yazımı okumayan takipçilerim için tekrar belirtmek istiyorum;VanilyaClub bize yurt dışında baya süredir uygulanan bir konsepti sağlıyor.Konsept şöyle;aylık 15 TL ücret karşılığında birçok ünlü markanın deneme boy ürünleri evimize kadar geliyor.Böylece kozmetik mağazalarından denemeden ürün alma derdimiz bitiyor.Yeni çıkan ürünler hakkında bilgimiz oluyor,yanılarak veya tamamen şans eseri ürün almaktan kurtuluyoruz,paramız da cebimizde kalıyor.Ben bu konsepte ne yazık ki tepkisiz kalamadım ve hemen siteye üye oldum:)Gelecek olan ürünleri denemek için sabırsızlanıyorum:)
Ayrıca aşağıdaki linkten,CMKJYGUNCEM koduyla  siteye üye olan takipçilerime ilk ay üyelik sadece 9 TL.Üye olmak için lütfen  buraya tıklayın, CMKJYGUNCEM kodunu kullanın ve size özel aylık 9 TL üyelik ücretini kaçırmayın;)
{Bu indirim siteye bu kodla üye olan ilk 5 kişi için geçerli,elinizi çabuk tutmanızda fayda var.}

Bu yazı makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

4 yorum:

  1. Canım kampanya kodunu vermeyi unutmuşsun ;)

    YanıtlaSil
  2. sağol cnm ya atlamışım onu hemen ekledim :)

    YanıtlaSil
  3. makyaj güncem bu kodla 5 kişi üye oldu mu acaba? yoksa hala kullanılabiliyor mu 9tlye üyelik için??

    YanıtlaSil
  4. büyük ihtimalle üye oldular canım ama gene de bir dene istersen ;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...