8 Ekim 2011

NYX Mosaic Powder Highlighter (Mozaik Aydınlatıcı)





"Yurtdışından kozmetik alışverişi yasaklandı,neden hala ısrarla blogunda yurtdışından aldığın ürünleri yayınlıyorsun?" dediğinizi duyar gibiyim:)Ama malesef yayınlamak zorundayım.Çünkü ürünleri aldığım zaman kullanmadan önce fotoğraflıyorum ve klasörüme kaydediyorum blogumda yayınlamak için.Bu ürünü de yine yasaktan önce alıp fotoğraflamıştım.Ne yazık ki yasağın geleceğinden de haberim yoktu:S
O yüzden affınıza sığınıyorum:)
Neyse konuyu fazla dağıtmayayım ve yine bir NYX ürünümle sizinle tanıştırayım.Buradaki yazımda bu serinin allığını tanıtmıştım ve orada ayrıntılarıyla bu seriden bahsetmiştim,o yüzden bu yazıyı çok uzatmak istemiyorum.
Ürün performans açısından gayet güzel,çok memnun kaldım ben.İçerisinde sim barındırmıyor ayrıca içerisindeki ışıltılar zerre kadar olduğundan cilde çok doğal bir aydınlık katıyor.
Aydınlatmak istediğiniz yerlere sadece bu aydınlatıcıyı uygulayabilirsiniz.İsterseniz de mat allıklarınızla karıştırıp yanaklarınıza ışıltı  katabilirsiniz.



İtiraf etmeliyim ki allıkları ve aydınlatıcıları fotoğraflamak çok zor.Ekrana birebir rengini yansıtmak için 2 saat uğraştım ama gene de istediğim gibi olmadı bu sefer.Ne demek istediğimi bu işin hakkını veren makyaj bloggerları çok iyi anlıyorlardır.Size basit gibi görünen bu blog işi gerçekten büyük emek istiyor.Umarım bu emeklerimizin karşılığında  size faydalı olabiliyoruzdur...
Bu yazı makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

6 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum.Çok zor gerçeği yansıtabilmek:)oluyormu bilmem ama bende bu konuda uğrasanlardnaım:)
    http://kraliceleoparus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bence yinede bayagi bir ortaya cikmis görüntüsü, tesekkürler seker : )
    Nyx in ürünleri gercekten genelde cok güzeller : )

    YanıtlaSil
  3. sağol cnm,beğendiysen ne mutlu bana ;)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel yansımış ama renkler koyu gibi göründüğü halde nasıl böyle bi ışıltıya dönmüş çok takdir ettim :))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyor hayatım, aydınlatıcı ürünlere bayılıyorum, ,inanılmaz ilgi alanıma giriyor :) iyi günlerde kullan bitanem..

    YanıtlaSil
  6. beğenmene sevindim bebeğim,ben de aynen senin gibi bayılıyorum aydınlatıcı ürünlere ;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...