13 Ekim 2011

Milani Baked Powder Blushes (Corallina&Luminoso)








Fırınlanmış makyaj ürünlerine ayrı bir zaafım var,görünce affetmiyorum direk alıyorum :)Vakt-i zamanında bu ürünleri de görünce hemen alma isteği uyanmıştı bende ve toplamda 9 renkten oluştuğu için hangi renkleri alacağım konusunda tereddüt yaşarken,ürünle ilgili internette bir sürü yazı buldum,meğersem Milani makyaj ürünlerini bir tek ben kullanmıyormuşum da haberim yokmuş:)Neyse.. bu 2 rengi kullananlar oldukça memnunlardı ve de mercan renk makyaj ürünlerine çok sevdiğimden bu renklerde karar kılıp,sepetime atmıştım.İyi ki de atmıştım :)

{Milani,İtalyan bir kozmetik firması.Ürünleri gayet makul fiyatlarda yine Türkiye hariç birçok ülkede satılıyor.Kullananlar fiyat/performans açısından gayet memnunlar bu markadan}

  • Allıklar 3.5 gr. aslında az gibi görünseler de bu zamana kadar hiçbir allığını bitirememiş biri olarak yine benimle uzun bir yol alacaklar gibi gözüküyor.Çünkü pigmentli yapısından mütevelit çok az bir miktar uygulamak yetiyor.
  • Tozuma olayı çok yok bu allıklarda bu güzel bir olay:)
  • Kalıcılık gayet iyi,sabah sürdüğüm allığı gün boyu tazelemedim ve gece cildimde hala ilk sürdüğüm andaki gibi duruyordu.
  • Tanesini yaklaşık olarak kargo ücreti hariç 7$ gibi bir fiyata almıştım.
  • Ciltte gayet canlı duruyorlar ama az bir miktar uygulayınca günlük kullanım için uygunlar.
  • Ürünün ambalajı gayet kullanışlı.Aşağıdaki resimde de gördüğünüz üzere içerisinde minik bir aynası ve fırçası var,çantaya at çık misali.Aynası küçük gibi görünse de işe yarıyor.Fırçanın kılları da gayet yumuşak,allık uygulamaya uygun ama ben kendi allık fırçamı kullanmaya alıştığımdan ürünün fırçasını kullanmıyorum.
  • Fiyat/performans açısından çok memnun kaldığım bir ürün oldu kendileri.Keşke zamanında ertelemeyip diğer renklerini de alsaymışım :(


Soldan sağa : Luminoso-Corallina
Bu yazı makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

7 yorum:

  1. renkler cooooook güzelmis, özellikle soldaki seftali rengine bayildim : )
    Canim almanyadada satilmiyor milani hic görmedim duymadim : (

    YanıtlaSil
  2. almanyadaki tanıdıklarım kullanıyorlar bu markayı belki senin gözüne çarpmamıştır canım ;)ama en azından internetten alma imkanın var mağazalardan almasan bile:)

    YanıtlaSil
  3. şimdi biz alamayacak mıyız bu güzellerden :(

    YanıtlaSil
  4. malesef canım,malum kozmetik yasağı war :S

    YanıtlaSil
  5. luminoso ne kdr güzel bir renk ya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. luminoso çok hoş, bir sonraki milani indiriminde bakılacaklar listesine ekledim:)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...