30 Ekim 2011

Golden Rose Wonder Lash 12x Volume & Lash Lift Maskara





Son zamanlarda ülkece başımıza gelen talihsiz olaylardan dolayı herkes gibi benim de moralim aşırı derecede bozuk ve bu yüzden bloga yazı giresim gelmedi hiç.Söylenecek birçok sözü çoğu kişi söyledi zaten o yüzden konuyu fazla uzatmak istemiyorum.Hepimiz çok üzgünüz,hepimiz çok acılıyız,umarım böyle talihsiz olaylar bir daha başımıza gelmez.Buradan bu güzel vatan için şehit olan kahraman Türk evlatlarına ve depremde ölen vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet,ailelerine sabır ve sağlık diliyorum...

Golden Rose bu rimeli birçok blogger arkadaşım gibi bana da denemem amaçlı yolladı.Açıkçası itiraf etmem gerekirse elime ilk aldığımda pek umutlu değildim bu rimelden,12 kat hacim filan bana baya abartılı gelmişti.Malum çoğu rimel markası bunu yapıyor ama vaat ettikleri çoğu şeyi gerçekleştiremiyorlar.Neyse ambalaj filan gayet şık,ürünün fırçası zaten benim çok severek kullandığım tombul olmayan fırçalardan.
Ürünü makyajımda denediğimde çok şaşırdım,çünkü benim çok severek kullandığım Loreal 5x rimelimin bile pabucunu dama attı nerdeyse.Ben rimelden herşeyden önce dolgunluk beklerim,işte bu rimel onu fazlasıyla sağlıyor.1 kat sürmek yeterli oluyor ama siz de benim gibi göz makyajına önem veriyor ve dolgun-kışkırtıcı kirpiklerden hoşlanıyorsanız 2 kat rimelle bunu sağlıyorsunuz.Elime geçtiğinden beri her makyajımda bu rimeli kullandım ve bitince kesinlikle yenisi alınacak.Fiyatının 18 TL olması lazım.Fiyatının kat kat üstünde performansıyla siz de uygun fiyatlı ama dolgunluk veren bir rimel istiyorsanız Golden Rose'un bu yeni rimelini denemenizde fayda var;)
Bu yazı makyajguncem.blogspot.com'a aittir.
(Bu ürün firma tarafından deneme/hediye amaçlı gönderilmiştir.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...