6 Eylül 2011

Video:Missha BB Perfect krem-Missha BB Boomer Krem-Pure Beauty BB Krem Yorumları

Missha BB krem satışım aracılığıyla tanıştığım Özdenciğim,benden aldığı BB kremleri tanıtmak için video çekmiş,çok da iyi etmiş.Artık Türk bloggerların makyaj videoları çekmeleri beni çok mutlu ediyor.Arkadaşıma çıktığı bu yolda başarılı ve kalıcı olmasını diliyorum.İyi seyirler...


Missha BB Perfect Krem Yorumlarım için buraya,Missha BB Boomer Krem yorumlarım için buraya,bu kremlerden satın almak istiyorsanız buraya tıklayınız :)

7 yorum:

  1. Canım benim bende verdiğin desteklerden dolayı sana çok teşekkür ediyorum :):)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim canım,ayrıca ben tşk ederim insanları krem hakkında bilgilendiren bir video çektiğin için;)öpüldün...

    YanıtlaSil
  3. cok güzel bir vidyo olmus ellerine saglık ten rengin koyu oldugu için 23 sana cok cok uygun olmus cildin de cok güzel zaten
    http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. merhaba bloğunu yeni keşfettim daha doğrusu youtube channel ın sayesinde bir sorum olucak hiç cilt bakımı yaptırdınmı yoksa hep videolardada tanıttığın temizleyicileri mi kullanıyorsun? yaptırdıysan öneriyormusun? cevaplarsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  5. Canım bu videoyu ben hazırlamadım,sadece yayınladım.Hazırlayan bu yazıya ilk yorumu yazan Özden;)

    YanıtlaSil
  6. şu bb lerin hepsi türkiyede satılsada alsak :) clinique nunkini de merak ediyorum belki o gelir .

    YanıtlaSil
  7. Adsızı izin verirsen burdan yanıtlamak istiyorum tuğçecim :) Youtube channelıma da bekliyorum ayrıca :) Daha önceden hiç bir cilt bakımı yaptırmadım aslında cildim o kadar da kusursuz değil ışıklar ve makyaj sanırım daha iyi gösteriyor. Ve evet sadece videolarda gösterdiğim temizleyicileri kullanıyorum :):) Pınarcım sanada teşekkür ederim jelibonların efendisi(nick'ine bayıldım ayrıca) keşke olsa ama emin ol tuğçeden de missha ürünlerini gözün kapalı güvenerek alabilirsin :)Ben çok memnunum ve tamda söylediği gibi bayıldım misshalarıma :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...