23 Eylül 2011

VanilyaClub'u Duydunuz mu?


Kızlar size çok güzel bir haberim var:)Herkesi mutlu edecek bu konsepti duyar duymaz ilk sizlerle paylaşmak istedim:)Konsept şöyle;normalde kozmetikçiye gidince ürün alırken keşke bu ürünü deneyip alabilsem de boşuna para baymasam diyorsunuzdur çoğunuz,ne yazık ki deneme şansımız olmadığı için bazen satıcının ikna etmesiyse bazen de ürün özelliklerini okuyunca tatmin olmamızla tamamen şans eseri ürünleri alıp evimize gidiyoruz.Kimisinden memnun kalıyoruz,kimisi fiyasko çıkıyor ve paramız çöpe gidiyor.İşte bu noktada bize yardımcı olmak için ekim ayında VanilyaClub diye bir site açılacak ve ilk çıkan ürünleri bize göndererek denememizi sağlayacaklar.Çok güzel bir haber değil mi:)Bu sayede kozmetikçilerde denemeden ürün alma sıkıntısından kurtulucaz:)
Siteden davetiye kazanmak için buraya,facebook sayfasını beğenmek için de buraya tıklayınız...

4 yorum:

  1. Hiiii bu haberi çok sevdimmmm !! Bende paylaşıcam hihuh :)

    YanıtlaSil
  2. ben de dün facede gördüm tıkladım hemen:) sabırsızlıkla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. İşte blog takip etmenin faydaları :) Teşekkürler haberdar ettiğiniz için ...

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim sevdalinka;)Siz takip edin yeter ki ben herşeyi paylaşırım :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...