22 Eylül 2011

Sally Hansen Complete Salon Manicure Commander in Chic (370) Oje


Sally Hansen ojelerinin kalitesi tartışılmaz vesselam.Bu da geçen sene piyasaya sürülen hem yapısı,hem rengi,hem de kalitesi bakımından yine adından sıkça bahsettiren bir oje.Bendeki renk mantar rengi olarak geçiyor ve 2010 yılının en popüler oje rengiymiş kendisi.Ürünün fırçası da aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi kalın ve ojenin tırnağa çok rahat uygulanmasını sağlıyor ayrıca dalga dalga durmasını engelliyor.Keşke diğer oje firmaları da böyle fırça üretseler,kullanım açısından gayet rahat bir fırça çünkü.Ojenin rengini çok beğendim,gayet marjinal duruyor.Ojenin yapısı,dokusu,kalıcılığı,herşeyi çok güzel.Rengi beğendiyseniz gözünüz kapalı alabilirsiniz;)




*Manikürsüz tırnaklarımı gözardı ediniz lütfen :)

{Ürün firma tarafından deneme/hediye amaçlı gönderilmiştir.Düşüncelerim objektiftir.}

9 yorum:

  1. ben de kullanıyorum bu rengi ama en az 3 kat sürmem gerekiyo bu tonu yakalamam için.. =)

    YanıtlaSil
  2. aynen ben de 3 kat sürdüm,yazıda belirtmeyi unutmuşum :o)

    YanıtlaSil
  3. Ama bayıldım ben bu renge :):) güle güle kullan canım :D:D

    YanıtlaSil
  4. sağol tatlım,ben de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. bu renk geçen seneden beri moda olan taupe renginden farklımı ? bana aynı gibi geldide sormak istedim.
    blogumda oje çekilişi yapıyorum beklerim:)

    YanıtlaSil
  6. hayır canım aynı.ben de çekiliş yapıyorum benimkine de beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Sonbahara yakışır bir renk :)

    YanıtlaSil
  8. aynen canım,tam sonbaharlık :)

    YanıtlaSil
  9. bu markayı nerden bulabilirim acaba :) nailartsbyozandti diye yeni bir blog yazmaya başladım umarım takip edersiniz :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...