10 Eylül 2011

Oriflame Colour Attraction Ruj (Cabaret Red)


Ürün Hakkında:
İçeriğindeki çift etkili mikroküreler sayesinde dudaklarınıza daha yoğun renk ve göz alıcı parlaklık kazandırır.25 farklı yoğun renk seçenekli ruj,içeriğindeki E vitamini ile dudaklarınızı uzun süre nemlendirir ve korur.


Oriflame'nin rujlarını çok severek kullanıyorum,fiyat/performans açısından hayal kırıklığına uğramadım şu ana kadar.Bu ruju da bayılarak kullanıyorum ama ben bu güzelliği nasıl sizinle tanıştırmamışım anlamıyorum:)
Kırmızı rujun modası hiç geçmez biliyorsunuz,özellikle kış ayları ve özel günler için vazgeçilmezdir.Siz de benim gibi kırmızı rujlarla çok haşirneşirseniz bu ruj tam size göre!Ruj alırken dudaklarımı daha kurutacağından korkarım genelde ama bu rujda öyle bir sorun yok.İçeriğindeki E vitamini ile dudakları kurutmuyor aksine nemlendiriyor.Yumuşacık yapısıyla dudakları gayet parlak,homojen ve pürüzsüz bir şekilde kaplıyor.Gayet opak bir yapısı var,sürünce alev alev yanan kırmızı dudaklara sahip oluyorsunuz.Kalıcılık olarak da benden geçer not aldı kendileri.Çok güzel ve hafif bir kokuya sahip ama koku olayından çok rahatsız olanlara önermiyorum tabi.Seride 25 adet renk seçeneği mevcut yani her zevke hitap edecek türden renkler var.Ben kırmızının albenisine dayanamayıp bu ruju almıştım ve o kadar memnun kaldım ki diğer renkleri de en kısa sürede denemeyi düşünüyorum.Katalogda ara ara indirime giriyor,indirime denk geldiğinizde kaçırmayın derim ben.





{Oriflame ilgili sorularınız veya üyelik için makyajguncem@hotmail.com ' a mail atabilirsiniz.}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...