13 Eylül 2011

NYX Mozaik Allık (DaRe)



Yine bir NYX ürünle karşınızdayım.Ben bu markanın ürünlerine tek kelimeyle B-A-Y-I-L-I-Y-O-R-U-M!Hem performansları çok güzel hem de cep yakmıyorlar.
Bugünkü tanıtacağım ürün NYX'in Dare isimli mozaik allığı.Şunun güzelliğe bakar mısınız!
Ürünün ambalajı gördüğünüz üzere MAC'in ambalajlarına benziyor ve 5.7 gr.Ürün çok pigmentli olduğundan çok az miktar uygulamak yetiyor.Hem bu allık NYX'in diğer allıkları gibi çok tozumuyor.
Renk verişi ve kalıcılığı gayet güzel.Sabah sürdüğüm allık gün boyu uçmadan cildimde kalıyor.
5 farklı renkten oluşuyor ama bu renkler homojen olarak karıştırıldığında ortaya müthiş şeftali/pembe bir renk çıkıyor ve ciltte çok şık duruyor.Aşağıdaki resimde göreceksiniz;)
İçerisinde minik minik ışıltılar var ama sürünce bu ışıltılar belli olmuyor,sadece ciltte biraz sedefsi ve canlı bir görünüm oluşturuyorlar.
Bakınız:



6 dolar gibi bir fiyata almıştım.Yaz ayları için gayet uygun bir allık ama ben o kadar seviyorum ki yaz-kış kullanacağım kesin:)Hem sadece ben sevmemişim bu allığı,MUA yorumları için buraya lütfen;)
Diğer NYX ürünlerim için de buraya tıklayınız...

3 yorum:

  1. NYX ürünleri fiyatlarına göre çok çok iyiler :) Ama şu kozmetik yasağı yüzünden bu ürünleri alamıyoruz yurtdışından :/Rujlarına da bayılırım.Bu allıklar da çok güzel...Güle güle kullan :)

    kirmizilikiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. kozmetik yasagı berbat ya :(
    rengide cok güelmiş :(
    http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bencede nyx ürünleri cok güzel, mosaic pudrasini bende kullandim (bronzer rengi gibiydi) ve cok begenmistim, elimden düsüp kirana kadar. Güle güle kullan, insallah bu sacma yasak da bir ortadan kalkar bir an önce, herkes istegine göre parasini harcayabilmeli bence : )

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...