2 Eylül 2011

Mehron Celebre HD Pro Krem Fondöten (Light 2)




Mehron tıpkı Kryolan-Ben Nye gibi porselen,tv,tiyatro,özel gün makyajları için kullanılan profesyonel bir marka.Ben bu fondöteni ilk Just Makeup'ta görmüştüm,o baya beğenmişti.Bu ürün Türkiye'de yok onun için (o zamanlar tabi alışveriş yasağı yoktu) ebaydan 10$ gibi bir fiyata almıştım (kargo dahil 20$'a patladı).
Birçok renk seçeneği mevcut lakin internette bu ürünle ilgili pek swatch bulamadığım için cildime uyacağını düşündüğüm Light 2 rengini alarak gayet yanlış bir renk seçimi yaptım.Ben beyaz tenliyim.Light serisi de beyaz tenliler için üretilmiş bir seri ama bunlar baya beyaz,sürünce Geyşa gibi olunuyor resmen:)O yüzden sadece 1 kere kullanabildim o da rengini cildimde denemek için.
Ürün 25 gr. hemen her gün kullanılsa 1-1.5 sene rahatlıkla gider çünkü az bir miktar uygulamak cilde yetiyor.Kremsi bir yapısı var,sürüp dağıtması gayet rahat.Kapatıcılık ve kalıcılık özelliği muazzam, barbi bebek gibi olunuyor sürünce.
Her cilt tipine uygun.Pudramsi bir bitirişi var o yüzden sürdükten sonra üzerine pudra,vs... geçmeye pek gerek kalmıyor.Ama aşırı yağlı bir cildiniz varsa ilerleyen saatlerde pudra geçebilirsiniz;)
Oil-free olduğu için yağlı bir görünüm oluşmuyor ciltte.Gün içinde çizgilere dolmuyor ve cakey bir görünüm oluşturmuyor.Parfüm filan da içermiyor o yüzden hassas ciltler için uygun bir ürün.Ayrıca ılık su ve güzel bir temizleyici ile ciltten kolayca çıkıyor.Eğer doğru renk seçimi yapılırsa kapatıcılık özelliği yoğun olmasına rağmen ciltte doğal duracağına inandığım bir ürün.Alışveriş yasağı olduğu için de doğru rengi sipariş edemicem ne yazık ki,keşke doğru renk seçimi yapsaydım çok severek kullanacaktım:(O yüzden isteyen olursa satabilirim bu ürünü.

Fondötenin kapatıcılığını yukarıdaki resimden görebilirsiniz,ciltteki damar,vs,... hiç belli olmuyor.

Peki bu ürün cilde nasıl uygulanıyor?

 Bu ürünü yukardaki resimde gördüğünüz stippler fırçalarla cildinize pıt pıt dağıtarak gayet doğal bir görünüm elde edebilirsiniz.

Ya da yukarıda gördüğünüz lateks süngerlere az miktarda ürün alıp,cildinize homojen bir şekilde dağıtarak,gayet doğal ve hoş bir görünüm elde edebilirsiniz.

19 yorum:

  1. fiyatı nedir peki ? kargo dahil mi ?

    YanıtlaSil
  2. kargo dahil 20 dolara almıştım, yukarıda yazıyor gülzade hanım;)

    YanıtlaSil
  3. krem fondotenleri pek sevmem kullanmam ama öyle güzel anlatmışsınki alasım geldi resmen :) 20 dolar hiç bir şey değil bunun için. Bu arada ciltte mat mı duruyor ? Bir kaç okuduğum blogda sadece strawberry'den olan ürünlere özellikle yasak konulmuş. Yurtdışından siparişleri geliyormuş. Özellikle arayıp nerden satın aldığını sorduklarında strawberryden almadıysan yolluyorlarmış. Bilemem cesaret edip denemek lazım :))

    www.curcunam.net

    YanıtlaSil
  4. canım güzel bir ürün ve pudramsı bir bitirişi var ciltte mat duruyor.
    ebaydan 2 ay önce far paleti sipariş vermiştim ne yazık ki hala elime geçmediler.galiba gümrükte takıldı o yüzden cesaret edemiyorum bir daha almaya:(

    YanıtlaSil
  5. Aradın mı gümrüğü bu konuyla ilgili ? Ordan almadığını belirtmen gerekiyormuş özellikle cnm

    YanıtlaSil
  6. satabilirim demişşiniz ben o fiyatı sormuştum kaça satıyorsunuz yani ;)

    YanıtlaSil
  7. curcunam,ondan haberim yoktu o yüzden aramadım.para iadesi aldım aldığım satıcıdan.ama başka arkadaşlarımınki de takıldı,o yüzden tesadüf olamaz dedik bu kadar ürünün takılması.yasak uygulanıyor bence.

    YanıtlaSil
  8. Rengi çok açıkmış sahiden. Ben fondöteni denemeden almaya çekiniyorum çünkü her markanın renk skalası farklı oluyor.

    Gözden kaçan bazı ufak zarflar gelebiliyor ama genel olarak yasak uygulanıyor. Geliyorsa da şansa geliyordur.

    YanıtlaSil
  9. cansucum evet genelde ben fondoten ve pudra olarak gayet açık renkler kullanıyorum,bu ürünün de cildime uyacağını sanmıştım ama ne yazık ki bu baya açık çıktı.o yüzden kullanamıyorum:(

    YanıtlaSil
  10. Hacercim senin benefit konusunda bilgin olduğunu düşünerek bir ürün sormak isyedim benefit hoola bronzeer burun kenarlarını kontürlemek için kullanabilir miyim? Bir de mac ten kontür için hangi ürünü tavsiye edersin? Bir türlü kontür için bir ürüne karar veremiyorum da. Nasıl yapılacağını biliyorum ama aldığım ürünlerle başarısız oluyorum. Kozmetik satan yerlerdeki kızlar bu konuda çok bilgisizler. Bir de bu kontür günlük hayatta yüzümü ve burnu mu küçük gösterir mi? Yoksa sadece fotoğraflarda mı işe yarar? Boşa para vermekte istemiyorum. Golden rose yada flormar gibi arkalarda daha uygun ürünler bulabilir miyim?

    YanıtlaSil
  11. Bu arada beyaz tenliyim.Açık kumralım hatta.

    YanıtlaSil
  12. bu arada çok özür adını karıştırdım :(

    YanıtlaSil
  13. canım sen blogları karıştırmışsın benim adım hacer değil.makyaj günlüğü blogunun sahibesinin adı hacer:D

    YanıtlaSil
  14. Ürün harika ama bende yanlış renk şeçimi yaparak Europia Fair rengini almışım. Açık kaldı bana. İsteyen olursa ben de satabilirim valla.

    YanıtlaSil
  15. misha bb den sonra fondötenler yüzüme kalıp sürmüşüm hissi veriyor ama açık renk beyaz ten geyşa deyince çığırımdan çıktım :) ikisini de kullabmış biri olarak yorumun nedir çok zorlanır mıyım mishadan sonra bunu kullansam?

    YanıtlaSil
  16. canım bu fondötenin çok ağır bi yapısı yok,az bir miktar uygulandığında hem kapatıcı hem de doğal duruyor ciltte.Keşke ben cilt tonumu tutturabilseydim çok severek kullanacaktım ama malesef kullanamıyorum.senin de seveceğine inanıyorum,kalıp gibi durmuyor çünkü;)

    YanıtlaSil
  17. bunu ben ebay den almıştım vakti zamanındai elime ulaşmadı, satılmadıysa bende alabilirim

    YanıtlaSil
  18. canım bu ürünü sattınmı =) dha yeni gördm uzun zmn olmş ama. ben almak istyrmda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm mehron ürünlerini firmamızdan tedarik edebilirsiniz. MİRAKOZMETİK www.mirakozmetik.com

      Sil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...