29 Eylül 2011

Kryolan Cake MakeUp Fondöten/Pudra



Kryolan çoğunuzun bildiği gibi tv,tiyatro,sinema makyajlarında kullanılan profesyonel bir marka.Ben de Makyajlı Kız sayesinde bu markanın ürünlerine baya merak sardım ve ürünlerinden almaya başladım.
Daha önce burada transparan pudrasından bahsetmiştim.


Cake MakeUp;yüz,boyun,dekolte makyajında kullanılan bir ürün.Ürünün ağır bir yapısı olmadığı için günlük makyaj kullanımı için gayet uygun.Bu ürünü hem toz olarak hem de likit yapıda kullanabiliyorsunuz.Yani pudra fırçanızla ister toz pudra gibi,isterseniz de ıslattığınız lateks süngerinizle sıvı kıvama dönüştürerek kullanabiliyorsunuz.Her ikisinde de gayet iyi performans alınıyor.Genelde kullananlar yarısını fondöten, yarısını pudra olarak kullanıyorlar.
Gayet kapatıcı formda bir fondöten bu.Sürdüğünüz anda cildinizi ikinci bir ten gibi gayet doğal bir şekilde kaplıyor ve cildinize bebeksi ve pürüzsüz bir görünüm kazandırıyor.
Kalıcılık zaten bütün Kryolan ürünlerinde olduğu gibi muazzam.Bu ürünle akma,bulaşma problemi yaşamadan güzel saatler geçirebilirsiniz.Bu kadar kapatıcı ve kalıcı olmasının yanında ılık su ve temizleyici ile cildinizden kolayca çıkarabiliyorsunuz.
Ayrıca ürün 40 gr. yani gayet uzun süre kullanılabilecek türden bir pudra/fondöten.Çok az miktar bütün cilde fazlasıyla yetiyor.
Sürdüğüm andan itibaren cildimdeki değişim beni çok mutlu etti ki ilerleyen saatlerde cildimdeki görünümden daha da memnun kaldım.
Ürünün yağlı ciltteki performansı süper ama kuru ciltli olup kullanan arkadaşlarım da memnun kaldılar,yağlı ciltliler kadar olamasalar da.
Aslında çoğu pahalı ve ünlü markaya göre Kryolan ürünleri kesinlikle denemeye değer.


Benim için sadece bir kusuru var o da rengi cilt tonumla pek uyuşmadı.{Bendeki 3W rengi.}
Bulunduğum şehirde Kryolan mağazası olmadığı için internetten tamamen şans eseri renk seçtim ve yanıldım malesef:(3W rengi açık buğdaylara uygun bir renk deniliyordu,Kryolan renk kartelası gerçek renkleri yansıtmadığı için ve de bu ürünle ilgili  internette sadece  birkaç swatch bulunduğu için aldanıp aldım.W serisi pembe alt tonluymuş tabi benim bundan haberim yoktu ve aldığım renk cildime uymadı:(Çünkü gayet sarı alt tonlu bir tene sahibim.
Pembe alt tonlu buğday tenlilere uyacaktır bu renk ama beyaz tenlilere ve sarı alt tonlulara önermiyorum.
Ne yazık ki çok ama çok memnun kaldığım bu ürünü kullanamayacağım.Halbuki çok beğenmiştim.
Ben 60 TL'ye almıştım,alacak olan varsa sadece 1 kere ıslak olarak kullandım ve 40 TL'ye satıyorum.
{Bu arada 8 ekim itibariyle bütün kryolan ürünlerine %20 zam gelcek dolayısıyla bu ürünü 60 TL'ye de alamayacaksınız.}
Almak isteyenler alisveris_blogum@hotmail.com mail adresime mail atabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...