28 Eylül 2011

İndigo Blue Jel Eyeliner




Blogumu takip edenler az çok eyelinerlara ne kadar düşkün olduğumu bilirler.Hoşuma giden ne renk eyeliner varsa alırım.Benim için marka çok fark etmiyor,performansından memnun kaldığım bütün eyelinerları kullanırım.
Bu eyelinerı da vakti zamanında Ebay'dan rengine vurularak almıştım:){mavi eyelinerlara ayrı bir ilgim var.}
Kutusunu attığım için markasının ne olduğunu hatırlamıyorum,kendi ambalajında da markası yazmıyor ama 6 $ gibi bir fiyata almıştım onu hatırlıyorum:)
Fiyatı sizi kesinlikle aldatmasın,bu eyeliner bu zamana kadar kullandığım performansından en memnun kaldığım eyeliner.Rengi,renk verişi,yapısı tek kelimeyle mükemmel!İçindeki minik ışıltılarla gözlere zerafet kazandırıyor.
Kalıcılık özelliği muazzam.Ben hayatımda hiç bu kadar kalıcı bir eyeliner görmemiştim.Sürdüğümde akma bulaşma yapmayı bırakın,suyla ve yüz yıkama jelleriyle kesinlikle çıkmıyor bile.Ancak çok kuvvetli bir makyaj temizleyici veya yağıyla çıkıyor.Hatta swatch yapmak için elime sürdükten sonra elimi temizleyicilerle yıkadım ve çıkmadı onu da resimledim aşağıda:)Kaç aydır elimde daha kuruma gibi bir eğilimi olmadı.Keşke yasak gelmeseydi diğer muhteşem renklerinden de alırdım:(Çünkü bir daha böyle performansa sahip bir eyelinera rastlayacağımı sanmıyorum ne yazık ki :(


Aşağıdaki resimi de elimi ovalıya ovalıya temizleyicilerle yıkadıktan sonra çektim.Hiç çıkmadı:)
Bakınız:

8 yorum:

  1. Şahane bir renkmiş! Aynı şekilde benim de nedense mavi eyelinerlara ve göz kalemlerine özel bir ilgim var :) Bobbi Brown indigo ink'i yazmıştım geçenlerde o da çok güzel bir renk ama sanırım artık üretilmiyor...Bir de MAC'in royal wink fluidline'ı vardı zamanında, nasıl güzel bir maviydi...

    YanıtlaSil
  2. sağol canım,gerçekten şahane bir renk:)görmüştüm blogunda bobbi brown eyelineri,o da gerçekten güzel bir renk ;)benim şaşırdığım şey bu kadar ucuz bir ürünün nasıl bu kadar güzel bir performans verdiği:)demek ki ucuz ürünlere ön yargıyla bakmamak lazım :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç jel eyeliner kullanmadım ama rengi şahane ... Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. sevdalinka,kullanmanı tavsiye ederim,elin alışınca başka eyeliner kullanamazsın:)tşk ederim,daha güzelleri senin olsun ;)

    YanıtlaSil
  5. Hangi satıcıdan almıştınız ki?

    YanıtlaSil
  6. canım inan hatırlamıyoum 7-8 ay önce almıştım :S

    YanıtlaSil
  7. Canım markası yokmu bu linerin? gerçekten süper kalıcı görünüyor

    http://twinsetters.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. ya kutusunu atmışım markası yazıyordu :Szaten türkiyede satılmayan birşey malum yurt dışından da alışveriş yasaklandı almak imkansız artık.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...