26 Eylül 2011

Hediye Çekilişinin Kazananı !!!

Çekilişe toplamda 149 başarılı katılım oldu ve +1 çekiliş hakkı kazananlarla birlikte bu sayı 177'ye çıktı.Sizi çok fazla bekletmek istemedim ve az önce Random.org aracılığıyla çekilişimi yaptım.

  


Gabrini ojeleri kazanan şanslı takipçim ...cantanem... oldu.Kendisini burdan tebrik ediyorum:)
...cantanem... bilgilerini makyajguncem@hotmail.com mail adresime 3 gün içerisinde yollarsan sevinirim.Eğer bana 3 gün içerisinde ulaşmazsan çekilişi tekrarlıcam haberin olsun.

20 yorum:

  1. yihhuuuu çooook teşekkür ederim yaaaaaaa:))) mutluluktan havalara uçuyorum çok saolunnnnnnnnn msn adresinize mail attım bi bakın hemen heyecandan geberiorum :)))

    YanıtlaSil
  2. kusura bakma canım ama ...cantanem... kazandı.nickler benzeyebilir ama kazanan sen değilsin ;)

    YanıtlaSil
  3. Listeye tekrar baktım da sadece 1 tane cantanem var o da kazanan kişi.sen beni kandıracağını mı sandın?

    YanıtlaSil
  4. Canım ben azönce bilgilerimi sana mail olarak atmıştım,bir karışıklık mi çıktı?Bne kazandım di mi?

    YanıtlaSil
  5. evet cnm sen kazandın aldım bilgilerini merak etme yarına kargolarım ojelerini:)bu arakadaş aklı sıra zekilik yapıp beni kandıracağını sandı da yemedi tabi:)çkilişe bile katılmamış sonra kendine cantanem nicki alıp buraya yorum yazmış sonra da bana mail atnış.zekaya bakar mısın ya :D

    YanıtlaSil
  6. yuh ya.
    ben de bir cekılıs yaptım aynı kişi defa farklı hesaptan giriş yapmıs.

    YanıtlaSil
  7. kova kadınıyım ben,canım bir de kendine cantanem_1988 li msn adresi açmış adını da Tanem koymuş :)bana adresi de mail atmış ve ayhan diye birine yollamalıymışım.bunlar bizi saf sanıyorlar galiba:)

    YanıtlaSil
  8. eğer özür dilemezseniz ve yorumunuzu silmezseniz bu işin peşini bırakmayacağım haberiniz olsun...

    YanıtlaSil
  9. bak cantanem misin her kimsen,yorumlarınla başımı şişirdn yeter!hem 3 kağıtçılık yapıp başkasının hediyesini almaya yelteniyorsun,hem de zeytinyağı gibi suyun üstüne çıkıyorsun.bir oje almak için bu kadar düşmek neden?zaten dışarı da tanesi 1.5 tlye satılıyor.pahalı birşey olsa anlıcam.çekilişe katılmamışsın bile bir de yüzsüz yüzsüz aaa kazanmışım diye bana yorumlar yazıp mailler atıyorsun.katılmadığın bir çekilşte nasıl hak iddia edersin,bu yaptığın düpe düz yalancılık.bir daha bloguma yorum yazmanı istemiyorum!bu sakin halim,diğerinde bu kadar sakin olmayabilirim!!!

    YanıtlaSil
  10. peki ozaman mailime attığınız hakaretler için onur kırıcı sözleriniz için yasal ve hukuki yollara başvuracağımı bilmenizi isterim.Tek istediğim bir özürdü beni bu yola siz teşvik ettiniz!!!

    YanıtlaSil
  11. siz bilirsiniz.ben de sizin katılmadığınız bir çekilişte başkalarının haklarını yemeye çalıştığınızı anlatırım:)sorun bakalım davayı açacağınız mahkemeye.'sahte nick alıp katılmadığınızı bildiğiniz bir çekilişte başkalarının haklarını yemeye çalışmanın' adına ne deniliyormuş?

    YanıtlaSil
  12. ben sahte nick almadım kendi ismim tanem zaten.Kız olduğumu web camda kanıtlayabilirdim mesela.İsimde bi karışıklık olmuş çok fazla hediye çekilişine katıldım cantanemi görür görmezde atladım yanlışım aceleci davranmak okadar.Ha söylediğiniz bütün o ağır lafların para cezasıda nerdeyse 1000 kat oje ediyormuş öğrendiğime göre.Keşke bu tatsızlıklar yaşanmasaydı.

    YanıtlaSil
  13. o zaman düzgün bir şekilde çok çekilişe katıldım kusura bakmayın karıştırmışım yazsaydnız!sizin cinsiyetiniz beni ilgilendirmiyor verdiğiniz adrste ayhan yazıyordu.lütfen bir daha yorum yazmayın!

    YanıtlaSil
  14. size msnde attığım maillere bir bakın rica edicem.Sonra bu kadar fevri davraışınızın hata olduğunu anlayın.
    Çünkü ben size dedim ki mesai saatlerinde çalışıyorum eve gelen kargoyu alacak hiçkimse yok oyüzden o adresi veriyorum diye özellikle belirtmiştim.Ben erkek değilim kızım kız.Ayrıca bi erkeğin makyaj bloglarında ne işi olur bir düşünün.Ayrıca okadar yorum yazdım hepsini silip istediğinizi yayınlıyorsunuz bende küfür hakaret yok dikkatinizi çekerim.

    YanıtlaSil
  15. bir daha yorum yazarsanız ben hukuki yollara başvuracağım haberiniz olsun!

    YanıtlaSil
  16. nick karışıklığı değil,arkadaş düpedüz beni kandırmaya çalıştı.yukarda kova kadınıyım ben'e anlattım.baya uyanıkmış arkadaş ama bana sökmedi tabi.bana 1 kere yolladılar takılmadı ama seninkini bilemicem ne desem yalan olur.

    YanıtlaSil
  17. aslında bi sürü hediye çekilişi var bende hangisine girdim hangisine girmedim hiç bilmiorum=)) ha bu arada sana o 1kere postayla yolladıklarında strawberry yasağı çıkmış mıydı?

    YanıtlaSil
  18. bu arkadaş cantanem_1988 die mail adresi alıp ismini de tanem koymuş :)ayrıca bana daha adres bile olduğu belli olmayan ilginç bi yeri adres olarak göstermiş ve ayhan adlı birine yollamamı istedi.yani yanlışlıkla kazandığını sanacağını sanmıyorum.bana haziran ayında yolladı akrabalarım elime ulaştı kremler ama sonra istemedim onlar türkiyeye geldiler zaten ve kremden topluca getirdilr.posta ile gelenler şans eseri geçmiş olabilir.o açıdan sana ne desem yalan olur.takılırsa filan zan altında kalmak istemem ;)ama eylül itibariyle yasanın çok sıkı bir şekilde uygulandığını biliyorum.

    YanıtlaSil
  19. yorma kendını boşuna cnm anlayan anladı.
    çok var maalesef böyle ve benzerleri.

    mahkemeye vrmek hukuka basvurmak da ele ayaga düştü iyice ya

    YanıtlaSil
  20. yok canım umrumda değil ama eğer gerçek kazanan bana ulaşmasaydı belki de aldanıp yollardım hediyeleri.bir oje için de bu kadar küçülmez insan,yazıklar olsun.bir de haklıymış gibi mahkemeye vercekmiş,sanki ben kendini dolandırmaya çalışmışım gibi :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...