9 Ağustos 2011

XyliWhite Toothpaste Gel (Diş Macunu)











Bu ürünü İherb.com'dan yurtdışından kozmetik alışverişi yasağı gelmeden önce almıştım zaten alışveriş yasağından sonra İherb'e bir sürü şikayet gittiği için Temmuz 2011 itibariyle Türkiye'ye gönderimi kesin olarak durdurdular.Yani artık alışveriş yasağı kalksa da İherb'ten ürün alamıcaz ve bu durum benim için çok üzücü:(
Bu diş macunu İherb'in en çok satan ürünlerinden birisi.Ben de bu kadar beğenildiğine ve satıldığına göre bir bildikleri vardır elbet diyip sipariş etmiştim.İyiki de etmişim:)Tamamı bitkisel olmasa da yoğunlukla bitkisel içeriğe sahip bir diş macunu bu,içerisinde çay ağacı yağı bile var düşünün :)Birçok diş macununda mevcut olan ve bize yararlıymış gibi gösterilen aslında gayet zararlı bir madde olan fluorid maddesi bu diş macunununda yok.Ondan mıdır bilmem ağzı yakmıyor,güzel bir tadı var.Dişleri anında beyazlatıyor.Açıkçası birçok markanın diş beyazlatıcı macunlarını kullandım ama hiçbiri bunun gibi ilk fırçalamadan itibaren beyazlatmadı.181 gr,gayet büyük yani az az kullanıyorum ve bitmemesi için dua ediyorum :)3 dolara almıştım fiyatı da gayet uygundu.İlk defa bir diş macunundan bu kadar memnun kaldım,eğer yasak gelmese hayatımın sonuna kadar kullanacağım bir üründü.Malesef bittikten sonra alamıcam :((

4 yorum:

  1. MERHABA ;

    beyazlık kalıcı değildir herhalde? alternatif arıyorsan sensodyne ve theramed'i önerebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. yok cnm kalıcı bembeyaz yapıyor dişler.o dediğin markaları hatta signal anında beyazı da kullandım ama bunun kadar memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
  3. http://www.caglarnetwork.com/?R_1306594275402448 29 tlye burdan alabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...