1 Ağustos 2011

Sebamed Alışverişi


Bir ara çok severek kullandığım Sebamed Likit Yüz ve Vucüt Temizleyiciden almayı planlıyordum bu ara. Geçenlerde tesadüfen eczanemizde.com sitesinde gezinirken Sebamed ürünlerindeki %35 indirimi gördüm,kayıtsız kalamadım ve bu kadar indirim varken almışken sabununu ve toniğini de alayım dedim :)
Normalde 54 TL olan sebamed likit temizleyiciyi(1000 ml) 35 TL'ye aldım,baya kar ettim anlayacağınız :)Diğer ürünler de keza yine baya ucuza mal oldu bana.Cuma akşam sipariş ettiğim ürünler cumartesi sabah kargoya verildi ve bu sabah elimdelerdi.Sitenin hızına ve ilgisine de ayrı hayran kaldım:)Ürünlerle ilgili yorumlarımı iyice kullanıp,analiz ettikten sonra paylaşıcam sizinle.Şimdilik hoşçakalın...

5 yorum:

  1. İyi günlerde kullanın
    Sebamed benim favori markam.Özellikle likit temizleyicisini beğeneceğini düşünüyorum.Clear face sabunu deilde yeşil olan sabunu çok daha güzel.Denemediyseniz onu tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. bende yeşil sabunu kullanıyorum ama bu sabunuda merak ediyorum. eğer bu sabun sivilcelere daha iyi geliyorsa bundan almak istiyorum. Yorumlarını merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  3. shayna;tşk ederim,ben de sewiyorum sebamed ürünlerini.en azından güwenilir bir marka hep doktorlar öneriyorlar.bu sabunu meral ettiğim için aldım bakalım sonuç ne olcak:)

    outlet makeup;sonuçlarını yakın zamanda paylaşıcam inş;)

    YanıtlaSil
  4. Arka fona bayıldımmmm leopar <3
    nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...