29 Ağustos 2011

Missha M Shiny BB Krem


ÖZELLİKLERİ:
*Görkemli inci ve elmas tozu ile yağlı ve ağır bir his olmaksızın,cilde ışıltılı vererek parlak ve sağlıklı bir cilt oluşturulmasına yardımcı olur.
*SPF 27 ++ ile cildi güneşin zararlı etkilerinden korur.
*ATC kompleks ve içindeki patentli maddelerle cildi rahatlatır ve korur.
*Çiçek özleri,elmas tozu ve inci tozu ile cildi korur.


1 yıldır missha bb perfect krem kullanıyorum cildime,onu kullandım kullanalı başka fondöten kullanamıyorum,bunu çoğu kişi biliyor..Missha bb perfect krem sürüp üstüne transparan pudra geçiyorum sonra ohh mis!!Hem doğal bir görüntü oluyor,hem de cildimi yormuyorum.Missha bb perfect kremle ilgili yazım için buraya tıklayın...
Missha bb perfect kremle güzel giden bir birlikteliğimiz vardı ama bu ara onu aldatmaya karar verdim:)Artık her ay farklı bir bb krem denicem ve yorumlarımı tabiki sizlerle paylaşıcam:)
Bu ay ki tercihim Missha M shiny bb kremden yana oldu.Blogumda daha önce bu kremin özellikleri yazıp,merak ettiğimi söylemiştim.Artık deneme şerefine nail olduğum için yorumlarımı sizinle paylaşabilirim.

Şimdi gelelim Missha M Shiny krem yorumlarıma...
Bu krem,missha bb perfect krem gibi faklı renklerden oluşmuyor.Sadece 1 renkte üretilmiş o da zaten missha bb perfect kremin 21 nosuna tekabül ediyor.21 nonun ciltte nasıl durduğunu merak edenlere bir fikir olabilir aşağıdaki resimler.Kremin içinde misshanın makyaj bazı olan missha bb boomer kremdeki gibi inci tozu var.{Missha boomer kremle ilgili yorumlarımı okumak için buraya tıklayın}.
Bakınız:

{resimleri büyütmek için üzerine tıklayınız}

Bu tozlar çok ince bir yapıda olduklarından ciltte sırıtmıyorlar,aksine cildin kendi doğal ışıltısıymış gibi duruyorlar.Sürünce cilde canlılık ve parlaklık kazandırıyorlar.Missha shiny bb kremin yapısı,yoğunluğu ve kapatıcılığı missha bb perfect kremle aynı.Tıpkı missha bb perfect krem gibi ciltte maske gibi durmayan,gözenekleri tıkamayan ve sürdükten sonra cilt rengiyle uyum sağlayan bir krem bu.Kapatıcılığı orta seviyede.Ciltte yağlanma ve parlama yapmıyor.Kalıcılığı gayet iyi.Makyaj bazı olarak da kullanılabiliyor.Ürün missha perfect krem gibi 50 ml. baya uzun süre kullanılabilecek türden.Ayrıca SPF 27 güneş koruması içermesi de çok güzel.Yaz-kış güvenle kullanılabilecek bir ürün.
Peki Missha bb perfect kremle arasındaki farklar neler dediğinizi duyar gibiyim:)
*Missha bb perfect krem;SPF 42 güneş koruması içeriyor,Missha m shiny krem;SPF 27 güneş koruması içeriyor.
*Missha bb perfect krem;ince çizgi ve kırışıklıklara karşı da savaşıyor,Missha M shiney kremin öyle bir iddiası yok.
*Missha bb perfect krem;içerisinde inci ve elmas tozu barındırmıyor,Missha M shiny krem içinde elmas ve inci tozu barındırıyor.
*Bir de ambalaj farkı var tabi onu unutmamak lazım.
Ben bunlardan başka bir fark göremedim aralarında.Ama hangisini seçersin derseniz;Missha bb perfect kremi seçerim kesinlikle.Çünkü günlük kullanıma daha uygun ve özellikleri daha fazla.


Bu da kremin biraz yayılmış hali.Missha bb perfect kremin 21 nosuna tekabül ediyor bu renk.

Not:Missha M shiny kremden satmıyorum,bilginize...

1 yorum:

  1. Canım çok beğendim bu kremi alma ihtiyacı hissediyorum sayende :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...