4 Ağustos 2011

Missha BB Boomer Krem (Missha Makyaj Bazı - Primer)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.



Missha BB Boomer kremin özellikleri:
*Makyaj bazı olarak yani primer olarak kullanıyor,missha kremin kalıcılığı artırıyor.
*Gözeneklerin görünümünü hafifletiyor.
*Cildi nemlendiriyor,daha sağlıklı ve parlak bir görünüme kavuşmasını sağlıyor.
*İçindeki inci özü ile cildin daha genç ve ışıltılı görünmesini sağlıyor.
*İçindeki antioksidanlar ile cildi yaşlanma etkilerine karşı koruyor.
*Cilt tonunu ve ince çizgileri iyileştiriyor.
*Cildin beyazlaşmasını sağlıyor.
*Ayrıca bu kremi günlük nemlendirici krem olarak da kullanabilirsiniz.

Merhabalar...Missha BB kremden memnuniyetimi bu blogu takip eden çoğu kişi bilir.1 yıldır kullanıyorum ve onu kullanmaya başladığımdan beri hiçbir kapatıcıya ve fondötene elim gitmiyor,o kadar ki memnunum.Neyse bugunki tanıtacağım ürün yukardaki özelliklere sahip olan Missha BB kremin kalıcılığını artıran Missha BB makyaj bazı.Yukardaki özellikler iyi hoş da peki bu ürün vaat ettiklerini gerçekleştiriyor mu ???
Geldiğinden beri düzenli olarak hergün kullanıyorum ve cildimdeki etkilerini gözlemlemeye başladım.Bu krem normal nemlendiriciler gibi beyaz renkte ve çok yoğun değil,ortalama bir krem yoğunluğunda yani.Müthiş bir kokusu var.Sürdükten sonra yüzünüzü yıkasanız bile koku cildinizde kalıyor.Nemlendirme özelliği harika,cilde sürer sürmez farkını hissediyorsunuz,cildi ipek gibi yumuşacık yapıyor adeta.Ciltteki gözeneklerin görünümü hafifletiyor ve cildin daha pürüzsüz görünmesini sağlayarak makyaja hazırlıyor.İçinde çok çok ince yapıda inci tozu var bu da cildin ışıltılı ve sağlıklı görünmesini sağlıyor.Işıltı demişken öyle disko topu gibi bir ışıltı olmuyor gayet doğal yapıda ve kendi cildinizin ışıltısıymış gibi duruyor.Ayrıca cildi daha beyaz,daha
aydınlık gösteriyor.Bu bazı Missha BB kremi sürmeden önce güzelce temizlenmiş cildinize uyguluyorsunuz 5-10 dk cildin emmesini bekliyorsunuz ve sonra üzerine Missha BB kreminizi uyguluyorsunuz.Missha BB kremin daha kalıcı olmasını ve gün boyu yüzünüzde akma bulaşma yapmadan durmasını sağlıyor.Ayrıca diğer ten ürünlerinizin de altına uygulayabilirsiniz,onların da kalıcı olmalarını sağlayacaktır.Lakin üzerine missha bb krem sürmeden günlük nemlendirici krem olarak da kullanabilirsiniz.Gayet güzel bir ürün bundan da çok memnun kaldım.Malum yurtdışından kozmetik alışverişi yasağı devam ediyor dışarıdan alma gibi bir şansımız yok ama yurt dışına giden eşinize dostunuza sipariş verebilirsiniz,ben öyle yapıyorum çünkü:)Bugünlük bu kadar hoşçakalın...


9 yorum:

  1. İlk yorumda benden olsun madem Tuğçecim :):) Kesinlikle sen bunları anlatınca sabırsızlıkla gelmesini beklediğim bir ürün oldu :D Denemek görmek için sabırsızlanıyorum :):)

    YanıtlaSil
  2. canım güle güle kullan;)umarım sen de bnm gibi çok memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, BB kremleri denemeyi çok istiyorum. Yurtdışına giden tanıdıklardan isteyebilirsiniz demişsiniz.. Avrupa'da var mıdır, bulabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  4. ben fazladan getirtmiştim akrabalarım aracılığıyla.almak isterseniz alisveris_blogum@hotmail.com adresnden iletişime geçebiliriz ;)

    YanıtlaSil
  5. Bende bu bazı uzuun araştırmalarım sonucu almaya karar vermiştim ve iyi ki almışım diyorum bi kere kokusu mükemmel ve cildimdeki renk tonunu düzenlemesini seviyorum. Bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. 1 yıldır kullanıyorsan hiç leke ya da izlerde azalma gözlemledin mi?

    YanıtlaSil
  7. Bir yıldır kullanıyoran cildindeki lekelerde azalma gözlemledin mi?

    YanıtlaSil
  8. slm.ben mıssha bb krem 21 ve boomer almak istiyorum . misshanın sitesinde kalmamış gitti gidiyor sitesinden almayı düşünüorum ürün orijinalliği konusunda endişeliyim .bu konuda bir bilginiz var mı

    YanıtlaSil
  9. slm ben mıssha bb krem 21 almak istiyorum ama ürünü misshanın sitesinde kalmamış. gitti gidiyor sitesinde buldum fakat ürün orijinalliği konusunda endişeliyim.bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...