27 Ağustos 2011

Konu Dışı:Kondisyon Bisikletim

Hep makyaj malzemelerinden  bahsedecek değiliz ya,biraz da hayatın gerçeklerinden biri olan fazla kilolardan bahsetmek istiyorum:)Üniversite okuyanlar bilir,sınav zamanları büyük stres yaşanır.Özellikle de okulu bitirmeye yakın girilen sınavlar hayati bir önem taşır.O zamanlar da mecbur sabahlara kadar göz kırpmadan ders çalışılır.İşte ben de bu zamanlarda sürekli oturup ders çalışmaktan kilo aldım.Öyle çok kilo almadım çok şükür hatta görenler kilo vermene pek gerek yok diyorlar ama yine de aldığım kilolar beni rahatsız etmeye başladı.Eskisi gibi fit olmak istiyordum:)Bunun için mecbur ya diyet yapacaktım ya da spora başlamam gerekti.Biraz üşengeç bir insan olduğumdan spor salonları beni kasıyor öyle fazla disipline gelemiyorum ben.Diyet desen her pazartesi başlıyorum en fazla 2-3 gün dayanabiliyorum.Ne yapacağımı bilmez halde fazla kilolarımla başbaşayken birgün;çok yakın bir arkadaşım kondisyon bisikleti alacağını söyledi.Onun da benim gibi 5-6 kilo gibi bir fazlası vardı.Piyasadan araştırdık ve bize en uygun bisikleti sipariş etttik.Bu bisiklet aşağıda gördüğünüz Adler Orbitrac 2000 Eliptical Kondisyon Bisikleti.



Bisikletin gerçek fiyatı 350-450 TL arasında değişiyor ama ben indirimde 216 TL'ye aldım.Şuan yine bazı alışveriş sitelerinde indirimde,araştırırsanız bulabilirsiniz.Özelliklerine geçecek olursam:
Ana Özellikler
Çalışma Tipi
Eliptik (Orbitrac)
Gösterge Bilgileri
Hız - Zaman - Mesafe - Kalori - Nabız - Scan
Taşıma Kapasitesi
110 kg
Nabız ölçme Sistemi
Elden Nabız Ölçer
Teknik Özellikler
Pedal Direnci
Kademeli Pedal Direnç Ayarı
Egzersiz Tipi
Oturarak veya Ayakta
Sele Yüksekliği
Aşağı / Yukarı Ayarlanabilir
Sele
Poliüretan
Katlanma ve Taşıma
Tekerlekleri Sayesinde Kolayca Taşınabilir
Tutma Kolları Açısı
Ayarlanabilir
Konsol Özellikleri
Gösterge Bilgileri
Hız - Zaman - Mesafe - Kalori - Nabız - Scan
Gösterge Tipi
LCD
Ölçü ve Ağırlıklar
Kurulu Ebatlar
110 x 50 x 155 cm
Net Ağırlık
26 kg
Brüt Ağırlık
29.5 kg
Koli Ebatları
98 x 22 x 67 cm
Diğer Özellikler
Cihaz Rengi
Siyah - Gri
Garanti
Garanti Süresi
2 Yıl
(Özellikler Alıntıdır)

Bu bisiklet piyasada bu fiyata alınabilecek en güzel kondisyon bisikleti bir kere.Çok kullanışlı,görünümü gayet güzel.Gayet sağlam bir ürün.Aile boyu kullanıyoruz en ufak bozulma,vs.. gibi sorunları olmadı,olacağa da benzemiyor.Hız ayarı çok güzel,istenilen zorlukta sürülebiliyor.Ayrıca hem oturarak,hem de ayakta kullanılabiliyor.Oturarak kullanıldığında bacakları çalıştırıyor,ayakta kullanıldığında vücuttaki bütün kaslar çalışıyor.5 adet göstergesi mevcut (hız,zaman,mesafe,nabız,kalori).Yaklaşık 15 gündür kullanıyorum bacaklarımda gözle görülür bir incelme oldu ve sürerken felaket ter attırıyor.Kesinlikle işe yarıyor.Zaten düzenli olarak 1-2 ay kullanım sonunda selülit,fazla kilo gibi sorunlardan tamamen kurtulmuş kullananlar.Ürünün tek olumsuz özelliği var o da kullanırken biraz ses çıkarıyor.Siz de benim gibi dışarıda spor yapmayı sevmiyor ve diyet yapmaktan nefret ediyorsanız bu ürünle evde çok güzel form tutabilirsiniz,kesinlikle gözüm kapalı öneriyorum.

9 yorum:

  1. Evet eliptik mucize bişey :)) Benm tavsiyem günde iki kere yap.Vaktin varsa tabi sabah ayakta akşamları oturarak :)) Çalışırken kollarınla da kuvvet uygula bir taşla birçok taş vurduran alet bu :))
    Ayrıca seviyesini hergün arttırarak dene.

    YanıtlaSil
  2. canım tşk ederim verdiğin bilgiler için ;)ben de günde 2 defa yapmaya çalışıyorum.bu ara ramazan olduğu için sadece akşamları 2 set halinde yapabiliyorum.ramazandan sonra sabah ve akşamları yapıcam.ama böyle de çok faydasını gördüm..

    YanıtlaSil
  3. Nerden aldın bu arada unuttum sormayı :D

    YanıtlaSil
  4. Ben bunun daha devasa olanına biniyorum,10dkye gelemeden ölüyorum :)) Benimki oturmadan tek tip ayakta evde olsam o terle baya yaparım da sporda çokta terlemek pek iyi olmuyor :)) Bu arada yakılan kaloriye değil zamana bak,çoğu sporcu buna kanar öenmli olan zaman..
    Sabahları 20 dk akşamları sana bağlı 10-15 arası ideal canım :) Aklına takılan olursa sorabilirsin www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. canım bende de var kondisyon bisikleti ama alalı bir beş sene falan olduğu için şu eski tiplerden bir ara ben fotoğraflarım :) Bir de stepper var da binen kullanan yok bizde aletleri çürümeye yüz tuttular derken bir hafta falan öncesi ben tekrar kullanmaya başladım bisikleti ve stepperı gerçekten belirgin değişiklikler gözlenebiliyor en azından kalçalar toparlanıyor :))

    YanıtlaSil
  6. benimde bu aralar kilo derdim var.spor ve özellikle bisiklet çok iyi geliyo :) hayırlı olsun.inşallah bol bol kalori yakarsın :)

    kirmizilikiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Nszly;hepsi burada'dan almıştım ama artık tedarik edemiyorlamış ürünü o yüzden bu ara satmıyorlar.verdiğin bilgiler için çok sağol aklıma takılan olursa mutlaka sorarım sana ;)
    laldiller;alan çoğu kişi kısa sürede bırakıyorlar kullanmayı ama bence sürekli kullanılmalı çok faydası oluyor.
    kırmızı ruj;çok tşk ederim.umarım sen de kısa sürede fazla kilolarından kurtulursun ;)

    YanıtlaSil
  8. Selam :) bende de var kondisyon bisikleti ve gerçekten(düzenli yapmak şartıyla) faydalı oluyor. İlk zamanlar en düşük seviyede başlamıştım şimdi ise en yüksek seviyedeyim. Günde bi yarım saat yapmak yeterli geliyor. Umarım sana da faydası olur canım.=)

    http://not-sassy-but-classy.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. her eve lazım walla yaş ilerledikçe eskisi gibi hareketli olunmuyor malesef :) bende istiyorum gzl günlerde kullan canım benim..

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...