15 Ağustos 2011

Son Zamanlarda Kullandığım Cilt/Saç Bakım Ürünleri

İlk başta karma/hassas/sivilceye meyilli bir cilde sahip olduğumu belirtmek istiyorum.Bu postta yorumlayacağım ürünler sizin cildinizde aynı reaksiyonu vermeyebilir.Bu yüzden benimle aşağı yukarı aynı cilt tipine sahip olanlar yazdıklarımı dikkate alsınlar ;)Bu arada çok uzun bir post oldu bu şimdiden söyleyeyim :))


1)SEBAMED LİKİT YÜZ ve VÜCUT TEMİZLEYİCİ:Bir zamanlar baya uzun süre kullanıp aşırı memnun kalıp,sonra da sıkılıp üstüne gül kokladığım,cildimin nadir dostlarından birisi bu temizleyici:)Sonra tabi hiçbir temizleyicinden bundan aldığım randımanı almayınca geri döndüm bu kadim dostuma.Artık kendisine ihanet etmeyeceğimi belirtip yorumlarıma geçmek istiyorum:)
Yukarıdaki yazımdan da anlamışsınızdır kendilerini çok severek kullanıyorum.Yukarda belirttiğim özelliklere sahip bir cilt yapım olduğundan yıkama sonrası germe/kurutma gibi yan etkileri olmadı bende aksine yıkayınca cildim yumuşacık oluyor.Ama kuru ciltleri kurutacağını tahmin ediyorum.Ürünü kullandığımdan beri cildimdeki sorunlar minimuma iniyor.Sivilce/kızarıklık/siyah nokta gibi sorunlar ortadan kalkıyor.Tabi tıbbi bir ürün bu,doktorlar tarafından da hayli sevilen ve reçete edilen bir temizleyici kendileri.O kadar kişi tavsiye ediyorsa bir bildikleri vardır elbet:)Bendeki 1000 ml baya bir süre gider bana yani.İndirimde 35 TL'ye almıştım,normal fiyatı 54 TL.Bundan sonra kolay kolay buna ihanet etmem diyorum ve bu ürünle ilgili yorumlarımı sonlandırıyorum...
2)SEBAMED DERİNLEMESİNE TEMİZLEYİCİ YÜZ TONİĞİ:Bu toniği de indirimi yakalamışken likit temizleyicimle birlikte aldım,iyi ki almışım :)Yüzümü likit temizleyicimle güzelce yıkadıktan sonra bu tonikle siliyorum ve cildimi çok rahatlattığını hissediyorum.Makyajdan geriye kalan kir/kalıntı ne varsa çok rahat çıkarıyor.Ayrıca kullandığımdan beri gözeneklerimin küçüldüğünü ve siyah noktalarımın azaldığını gözlemledim.Hoş bir kokusu var.Tek kötü yanı sürdükten sonra cilt yapış yapış oluyor.Yine de severek kullanıyorum.
3)SEBAMED CLEAR FACE CLEASING BAR:Bu temizleyiciyi akneye meyilli/sorunlu ciltler için öneriyorlar.Benim de cildim akneye meyilli olduğundan denemek istedim.Beyaz renkte,biraz zor köpüren gayet güzel kokan bir kalıp temizleyici bu.Ayrıca içerisinde sabun bulunmuyor gerçi sebamedin hiçbir temizleyicisinde sabun bulunmuyor.Sabunların PH'ı cildimizle uyumlu olmadığından cilde yarar yerine zarar sağlıyor,cildi hassaşlaştırıyor ve aşırı kurutuyorlar O yüzden temizleyici alırken sabun içermemesine dikkat edin ;)Genel olarak iyi temizleyen,cildi kurutmayan görevini güzel yerine getiren bir temizleyici,bundan da çok memnun kaldım.

1)DESERT ESSENCE THOROUGHLY CLEAN OIL CONTROL LOTION:Bu kremi yaklaşık 6 ay önce İherb.com sitesinden almıştım.Doğal bir içeriğe sahip olan,içerisinde paraben,parfüm,vs... gibi zararlı ıvır zıvırlar bulunmayan yağlı ve karma ciltler için üretilmiş,yağlanmaya kontrol altına alan bir yüz kremi bu.İçerisinde baskın olarak yeşil çay özü bulunuyor.Çok uygun bir fiyata almıştım ve çok memnun kaldım.Doğal bir içeriğe sahip olduğu zaten kokusundan belli oluyor.Cildi güzelce nemlendirip,gün boyu yağlanmayı kontrol altına alıyor.Kısacası benim yaşadığım yağlanma/parlama sorununu minimuma indiriyor.Bu yüzden kremi çok severek kullanıyorum ama malesef bitince bir daha alamayacağım:(
2)JAPAN DAİSO CHARCOAL MASK FACE MASQUE BLACKHEAD REMOVER:Burada uzun uzun bahsetmiştim.
3)REXONA SEXY ANTİPERSPİRANT/PUDRALI DEODORANT:Yaz aylarında en gerekli şey olan ama benim yaz-kış çok severek kullandığım ter önleyici deodorantım.Kokusu ve performansı açısından çok beğendiğim için uzun zamandır çok severek kullanıyorum.Fiyatı 5 TL sanırsam.
4)ORİFLAME SİLK&SMOOTH BODY LOTION HAIR MİNİMİSİNG COMPLEX:Oriflamenin tüy azaltmaya yönelik çıkardığı vücut losyonu bu.Vücudun yüz hariç her yerinde güvenle kullanılabiliyor.Biraz keskin bir kokusu var.Ben epilasyon sonrası tüm vücuduma sürüyorum.O kadar kullandım ama  tüy azaltma gibi bir özelliğine rastlamadım o yüzden tüy azaltması tamamen hikaye.Bitsin diye kullanıyorum,bir daha almam.
5)EYÜP SABRİ TUNCER SİLKY TOUCH VÜCUT LOSYONU:Eyüp Sabri Tuncerin sık sık yaptığı indirim kampanyalarından birinde sahip olduğum kokusuna bayıldığım ve çok severek kullandığım vucut kremimdir kendileri.Ciltte uzun süre kalan bir kokusu var ve nemlendirme özelliği gayet güzel.Seride en güzel kokan silky touch bence.
6)QUEEN HELENE MİNT JULEP MASQUE:Belki bloglarda görmüşsünüzdür,çoğu kişinin gayet severek kullandığı yeşil kil maskesi bu.Aslında blogumda bu üründen uzun uzun bahsetcektim ama post hazırlamaya üşendim sürekli bu ürünle ilgili.Ben de bazı bloglarda gördüm ve kullananlar çok memnunlardı,maskelere çok meraklı olduğumdan İherb.com'dan 3 dolar gibi bir fiyata almıştım.Ürün 226 gr ve fiyat olarak gerçekten çoooook ucuz yurtdışında.Maskenin amacı sivilce ve siyah noktaları ortadan kaldırmak.Yoğun bir yapısı var,naneli diş macunları gibi kokuyor ve uyguladıktan sonra cildi ferahlatıyor.Ben 3-4 defa kullandım ama tesadüf müdür bilmem ne zaman bu maskeyi uygulasam cildimde kocaman sivilce çıktı.O yüzden baya soğudum ve kullanmaya korkuyorum açıkçası.Evde öylece duruyor.
7)JASON VİTAMİN E PURE NATUREL MOISTURIZING CREME:İherb.com'dan alığım E vitaminli el ve vucut kremim.Krem biraz yoğun yapıda ve kokusu hiç güzel değil.Ama içerisinde E vitamini olduğundan ve güzel nemlendirdiğinden ellerime sürüyorum ve memnunum.Benim ellerim çok kurudur,bu kremle uzun süre nemli kalabiliyor ellerim.Bu krem de paraben gibi zararlı kimyasallar içermiyor o yüzden güvenle kullanıyorum.
8)EARTHSCİENCE EYE MAKEUP REMOVER:Yine İherb.com'dan aldığım bitkisel özler içeren ve paraben gibi zararlı kimyasal maddeler içermeyen göz makyajı temizleyicisi.Şeffaf bir rengi var ve kokusuz.Çok ağır göz makyajını bile anında çıkarıyor.İçerisinde zararlı kimyasallar olamaması da cabası.Çok ama çok memnun kaldığım bir ürün.Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama pahalı olmadığını biliyorum.
9)ECOTOOLS LOOFAH 6 FACİAL SPONGES:Bu yıl keşfettiğim en güzel şey kendileri.Benim gibi cilt bakım ürünlerine düşkün olanların severek kullanacakları bir ürün.Ecotools sadece makyaj fırçaları üretmiyor,cilt için temizleyici fırçalar ve lifler de üretiyorlar.Bir paketin içinde 6 tane yuvarlak kavak lifi mevcut.İlk başta yapısı sert gibi görünsede suyun altına tutunca şişiyor ve gayet yumuşak bir hal alıyorlar.Üzerine temizleme jeli dökünce cildi hem temizliyor hem de ölü hücrelerden arındırıyor.Bir nevi cilde peeling yapıyor.Cilt yumuşacık ve taze bir hal alıyor.0.85 dolar gibi komik bir rakama yine İherb.com'dan almıştım.

1)GLISS TOTAL REPAIR ŞAMPUAN(KURU VE YIPRANMIŞ SAÇLAR İÇİN):Biraz iddialı olcak ama bu şampuan bu zamana kadar kullandığım en güzel şampuan.Gliss gerçekten çok güzel bir iş çıkarmış.Niye kullanmakta bu kadar geciktim bilmiyorum bu şampuanı,çok büyük hata yapmışım.Kokusu,yapısı herşeyi çok güzel.Saçlar yıkandıktan sonra ipek gibi yumuşacık oluyor.Şampuanı kullanınca saç kremi,maske kullanmaya gerek kalmıyor.İlk yıkamadan itibaren saçlardaki farkını hissediyorsunuz.Arada banyoda üşenip saçlarımı kremlemiyorum ama gene de saçlarım yumuşacık oluyor, kolay taranıyor,saça bakım yapıyor ve kırıkları onarıyor,saçlar gayet canlı ve parlak bir görünüm alıyor.Ayrıca benim saçımdaki dökülmeleri de durdurdu.Benim gibi kuru ve yıpranmış saçlarınız varsa bu şampuan tam size göre ve hala istediğiniz gibi bir şampuan bulamadıysanız bu şampuanı şiddetle öneriyorum ;)
2)GLISS TOTAL REPAIR SAÇ KREMİ:Aynı şampuanın saç kremi bu da.Birlikte kullanınca gerçekten saçlar ipeksi bir yumuşaklığa ve parlaklığa kavuşuyor.Bu üründen de çok memnun kaldım.Artık ikisini de sürekli alıcam.
3)AVON ADVANCE TECHNIQUES SAÇ SERUMU:Burada bahsetmiştim.
4)AVON ADVANCE TECHNIQUES DURULANMAYAN SAÇ KREMİ:Avonun beğendiğim nadir ürünlerinden biri kendileri.Yıkanan hafif nemli veya kuru saça uygulayıp,yıkamıyorsunuz bu kremi.Saçı yumuşacık yapıyor ve çok kolay taranır hale getiriyor.Ayrıca kokusu da çok güzel,sürünce saçlar mis gibi kokuyor.Saç uçlarındaki kuruluğu engellediği için kırılmaları minimuma indiriyor.İndirimde yakalayınca toplu alıyorum bu kremden,baya bir süre idare ediyorum.
5)GLISS RENK ve PARLAKLIK KORUYUCU SIVI SAÇ KREMİ:Yine çok uzun süredir beğenerek kullandığım,kaç şişe bitirdiğimi hatırlamadığım sıvı saç kremim.Bunu da banyodan çıktıktan sonra nemli saçlarıma püskürtüyorum,saçlarım yumuşacık oluyor ve kolay taranıyor.Bittikçe sürekli alıyorum.
6)MARJİNAL HAİR CARE SPRAY:Tabiri caizse halk arasında fön suyu olarak bilinen ve çoğu kişi tarafından kullanılan sıvı saç kremi bu da.Aslında çok yorum yapmaya gerek yok,Gliss sıvı saç kreminin sağladığı özellikleri sağlıyor ve saçı dış etkenlerin zararlarına karşı koruyor.Bunu da severek kullanıyorum ve bittikçe alıyorum...

WATSONS FRAGRANT and MOİSTURİSİNG SHOWER GELS:Watsons ürünlerine olan düşkünlüğümü blogumu takip eden çoğu kişi bilir.Güvenerek ve memnuniyetle kullandığım bir markadır kendisi.Ailece bize küçük duş jelleri yetmiyor,büyük şişelerde almamız gerekiyor.Watsonsda gezinirken bu 1 kiloluk duş jellerini görmüştük ve hemen atladık:)Kokusu ve temizlemesi gayet güzel.Birçok çeşidi bulunuyor.Fiyat olarak da gayet uygun,6 TL'ye almıştık tekini.Severek kullanıyorum.

5 yorum:

  1. queen helena maskeden bende çok almak istiyorum ama türkiyede herhangi bir yerde bulmamız mümkün müdür size? bloğunuza bayılıyorum sürekli takipteyim bu tarz postlar da en sevdiklerim =)

    YanıtlaSil
  2. Tşk ederim buket beğenmene çok sewindm :)Queen Helene maskelerin bir ara Migroslarda satıldığını duymuştum ama ben yurt dışından aldım cnm ;)

    YanıtlaSil
  3. schwarzkopfun gliss şampuanları çok güzel yaa,bir de her saç tipine göre var:)

    YanıtlaSil
  4. bende sebamed yorumlarını bekliyordum çok iyi oldu bu postu görmem:) bnde yeşilini kullanıyorum ama snin aldığını da denemek istiyorum..canım sivilcelere etkisi nasıl acaba?
    buket 5M Migroslarda görmüştüm ben..birde benim blogumda farklı bir çeşidi var bakabilirsin istersen ;)

    YanıtlaSil
  5. ben de yeşilini kullanmadım cnm ben de onu merak ediyorum.ben sabundan baya memnun kaldım.zaten sebamed ürünleri başlı başına kaliteli ;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...