25 Ağustos 2011

Blistex Raspberry Lemonade Blast SPF 15


ÜRÜN HAKKINDA BİLGİ:
Kuru dudakları,koruyucu,nemlendirici ve rahatlatıcı bakım
Antioksidan etkili C ve E vitaminleri ve zengin içerikleri ile güçlendirilmiş özel formülü dudakları nemlendirmeye,korumaya ve rahatlatmaya yardımcı olur.Nefis ahududu ve tatlı limonata gibi cezbedici iki lezzetin karışımından oluşmaktadır.SPF 15 özelliği ile dudakları güneşin zararlı etkilerinden korur.

Benim yaz-kış dudaklarım çok çatlar.Bu durumdan mütevelit lip balmlarla aram çok iyidir.Çok sayıda lip balma sahibim hatta birgün hepsini resimleyip sizinle paylaşmak istiyorum.
Neyse asıl konuya geçelim.Bugünkü tanıtacağım ürün,kendi alanında piyasadaki en iyi markalardan biri olan Blistex'in lip balmı.Bu ara sıcaklar,oruç,susuzluk derken dudak çatlamalarım maksimum seviye çıkmıştı,ta ki bu ürün elime geçene dek.Dudaklarıma ilaç gibi geldi resmen.Sürer sürmez dudaklardaki etkisini farkediyorsunuz.Mükemmel nemlendirme sağlıyor,gün boyu yumuşacık dudakların keyfini sürüyorsunuz.SPF 15 güneş korumasına sahip olması da cabası.Bu zamana kadar kullandığım en iyi lip balm kendileri.Abartmıyorum,denerseniz siz de farkı anlarsınız.Müthiş bir aromaya sahip,sürer sürmez ahududu ve limonata aromasıyla bütünleşiyor dudaklarınız.Şekerli ve çok güzel bir tadı var dayanır yemezseniz bu lip balmla dudaklarınıza çok büyük iyilik etmiş olursunuz...

Ürün Kalitesi:5/5

{Bu ürün firma tarafından deneme amaçlı yollanmıştır.Yorumlarım hiçbir etki altında kalınmadan yazılmıştır.}

2 yorum:

  1. Medplus'la bunun arasında kaldım ama sanırım bunu seçeceğim. Daha pratik geliyor.

    YanıtlaSil
  2. bende kullanıyorum ah bırde kalorıferın uzerınde unutup erıtmeyeydım ıyıdı

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...