9 Temmuz 2011

Oriflame Power Shine Lipgloss (SoftCoral)


Oriflamenin yeni piyasaya sürdüğü,öve öve bitiremediği powershine lipglossla karşınızdayım bugün.Bu ruj bana bir dergiden hediye olarak geldi ben de bu seriyi merak ettiğimden kulladım ve yorumlarımı sizinle paylaşayım dedim.


Glossun fırçası gördüğünüz gibi alıştığımız gloss fırçalarından farklı.Fırça plastik ve gayet yumuşak.Uygulama kolay ama ben diğer gloss fırçalarını buna tercih ederim çünkü bu fırçayla sürerken kenarlara taşırma ihtimali yüksek.


Glosun içinde resimde de gördüğünüz üzere minik minik simler mevcut ama bu simler kesinlikle rahatsız edici türden değiller,dudakta varlığını bile hissetmiyorsunuz.Gloss biraz yoğun yapıda.Pek yapış yapış bir his yaratmıyor dudakta ama kalıcılıkta sınıfta kaldı benim için.Gerçi bu durum çoğu glosta mevcut olmasına rağmen bunda oran hayli yüksek.Sürekli tazeleme ihtiyacı hissediyorsunuz.Reklamlarında gösterildiği gibi de aşırı parlak ve simli durmuyor dudaklar,resimler ve reklamlar sizi aldatmasın.Kokusu kavun kokusuna benziyor,gayet güzel kokuyor ve rahatsız edici değil.Fiyatının 10-15 TL arasında olacağını sanıyorum,yanlışım varsa düzeltin;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...