11 Temmuz 2011

Koleston Yoğun Renk Veren Köpük Boya



denedimbiliyorum.com sitesinden denememiz amaçlı gönderilen çoğu kişide merak uyandıran Koleston köpük boya ile karşınızdayım bugün.İlk duyduğumda bende de merak uyandıran ve bu kadar pratik ve başarılı olacağını ummadığım bir boyaydı kendileri.Benim saçım karamel-sarı tonlarında,annemin saçı da röfle olduğundan ne yazık ki gönderilen boyayı biz kendi saçımızda kullanamayacaktık.O yüzden anneannemin saçını boyamaya karar verdik.Boyanın hazırlanışı gayet basit.Beyaz tüpteki boyayı,şeffaf tüpteki boyanın içine aktarıyorsunuz ve burası çok önemli(!) şişeyi sadece 3 defa çalkalamanız gerekiyor.Bu işlemleri yaptıktan sonra boya kullanıma hazır.Sonra tüpün orta kısmını sıkarak içindeki sıvının köpüğe çevrilmesini ve dışarı böyle çıkmasını sağlıyorsunuz.Saçlarınıza şampuan sürer gibi diplerden başlayarak tüm saça yayıyorsunuz.Sonra masaj yapar gibi tüm saça yediriyorsunuz.Böylece saçlara eşit bir şekilde yayılıyor.Boyadaki en beğendiğim noktalardan biri de boyayı saça sürerken;kesinlikle etrafa akma,bulaşma olmaması oldu.Anneannemin saçları haliyle yaşını başını almış biri olarak bembeyaz,boyanın beyazları çok kapatacağını düşünmüyorduk ama yanılmışız.15-20 dk gibi kısa bir sürede tüm beyazlar kapandı.Normalde boyayı 40 dk bekletmek gerekiyor fakat anneannem saçı fazla koyu olmasın diye 30 dk bekletti ve yıkadı.Sonuç olarak 5-10 dk gibi kısa sürede gayet kolay ve pratik bir şekilde boyadığımız beyaz saçları,yoğun bir şekilde kapandı çok güzel bir kumral oldu ayrıca yumuşak ve gayet canlı bir renge sahip oldu.Sonuçtan çok memnun kaldık.Eğer siz de saçınızı evde boyamayı tercih ediyorsanız bu boyayı kesinlikle öneririm.Gerçekten çok başarılı.Fiyatının 14.90 TL olduğunu sanıyorum ama yanılabilirim.Resim de koyacaktım ama malum kapalı olduğundan saçlarının gözükmesini istemedi hanımefendi:))

18 yorum:

  1. ben de köpük boyayı denedim. hatta resimdeki tonu 7/0 kumral.

    en sevdiğim özelliği hiç bir yere bulaşmaması oldu. saçımı elimle öylesine bir topuz yapıp bıraktım, toka bile kullanmadım saçım ve boya bulaşmadan durdu.

    ayrıca bu boya çok güzel kokuyor. ben genelde saçımı boyarken kokudan ayılıp bayılıyorum ama bunun kokusunda şekerimsi bir şey eklemişler :)

    2 haftadır kullanıyorum bu rengi sürekli denize havuza giriyorum güneşleniyorum ama hala en ufak bir bozulma yok !

    YanıtlaSil
  2. Kızlar ben neden sizi düşünmüyorum acaba :( Denedimbiliyorum bana da kullanmam için gönderdi sağolsun ama ben hiç memnun kalmadım. Beyazlarım olduğu gibi duruyordu halbuki o kadar da ince tarakla taradım, topuz yapıp 50 dk. beklettim sadece uçları boyandı ama dipler öylece kalmıştı. Bu boyanın tek güzel yanı güzel kokması ayrıca ben 7.3 - Fındık kabuğu rengi kullanırım bu boyadan sonra saçlarımın rengi de koyulaştı hiçbir şey anlamadım ve memnun da kalmadım anlayacağınız. Onun için blogumda yayınlamadım, şimdi önermeyeceğim şeyi yayınlayıp kötülemek de istemedim :P

    Sibel kürkçü dükkanına döner yani :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. belki yanlış uygulama yapmışsınızdır saçınıza.kiminle konuştuysam çok memnun bu boyadan;)

    YanıtlaSil
  4. Uzun saçlar için kaç paket kullanmamz lazm ki acaba? :)

    YanıtlaSil
  5. saçlarınız çok uzunsa 1 kutu yetmez,2 kutu uygundur ama;)

    YanıtlaSil
  6. selam kızlar, L'oreal'in de köpük boyası varmış. ben krem boyasını kullandığım için önceden köpüğünü uzun araştırmalardan sonra denedim:) memnun kaldım. akmamaması ve kolay uygulanması çok işime yaradı. beyazlarım çoktu ve kapattı. fransa sitesinden baktım yeni renkleri de gelecekmiş. ben memnun kaldım yani.

    YanıtlaSil
  7. kızcağızın saçının rengi o kadar güzelmişki yazık olmuş...

    YanıtlaSil
  8. burakın şu çok iyi lafları benimsaçlarımı rezil ğibi yaptı asla beyazları kapatmıyo bir dahamı töbe

    YanıtlaSil
  9. sizde farklı reaksiyon vermiş olabilir ama biz memnun kaldık.zaten blogumun sağ tarafındaki hatırlatma kısmını okursanız her ürünün herkeste aynı reaksiyonu vermediğini anlarsınız ;)bence şikayetinizi bana değil kolestona mail olarak atın ;)

    YanıtlaSil
  10. yahu ne kadar absürd ve saçma tanıtım varsa bu blogta ha:)

    YanıtlaSil
  11. Hem blogumu takip edip hem de birçok yazıma yorum bırakmakla zaten kişiliğini ortaya koymuşsun.Saçmaysa takip etmez,yazılarıma yorum bırakmazsın olur biter!Fazla söze gerek yok!!!!

    YanıtlaSil
  12. Bence blogunuz inanılmaz güzel ve faydalı.Sadece pahalı markaları değil herkesin bulabileceği ve etkili olan ürünleri tanıtmanızı bunun yanında blogunuzu takip eden insanlara ilgili oluşunuzu ayrıca çok beğendim.Blogunuzu çok fazla arkadaşımdan duydum ve iyi ki bulmuşum.Güzel olan şeyi takdir etmeyi bilmek lazım.Bu insan olmanın gereklerinden biridir bence.
    Emeğinize sağlık.Paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  13. Bence blogunuz inanılmaz güzel ve faydalı.Sadece pahalı markaları değil herkesin bulabileceği ve etkili olan ürünleri tanıtmanızı bunun yanında blogunuzu takip eden insanlara ilgili oluşunuzu ayrıca çok beğendim.Blogunuzu çok fazla arkadaşımdan duydum ve iyi ki bulmuşum.Güzel olan şeyi takdir etmeyi bilmek lazım.Bu insan olmanın gereklerinden biridir bence.
    Emeğinize sağlık.Paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  14. Çok tşk ediyorum güzel sözleriniz için ve blogumu beğenmenize inanın çok sewindim,sizlere faydalı oluyorsam ne mutlu bana:)Evet blogumda özellikle herkesin almaya gücünün yeteceği ürünleri tanıtmaya özen gösteriyorum çünkü benim kitlem belli.pahalı pahalı ürünler alıp tanıtıp milletin iç geçirmesindense onlara alternatif olacak uygun fiyatlı ürünleri tanıtmaya çalışıyorum.umarım işinize yarıyordur;)sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Çok tşk ediyorum güzel sözleriniz için ve blogumu beğenmenize inanın çok sewindim,sizlere faydalı oluyorsam ne mutlu bana:)Evet blogumda özellikle herkesin almaya gücünün yeteceği ürünleri tanıtmaya özen gösteriyorum çünkü benim kitlem belli.pahalı pahalı ürünler alıp tanıtıp milletin iç geçirmesindense onlara alternatif olacak uygun fiyatlı ürünleri tanıtmaya çalışıyorum.umarım işinize yarıyordur;)sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. blog yazıların çok güzel.büyük bir zevkle okuyorum.Koleston köpük boya bende kullanıyorum.çok memnunum.kesinlikle akma olmuyor.çok beyazım olmamasına rağmen çok iyi kapatıcılığı var.kesinlikle bildiğim tek şey doğru boyayı ve rengi secmek geriye keyfi yaşamak kalıyo

    YanıtlaSil
  17. Ben aynı zamanda dökülmelere karşıda etkili olan Bioblas color&more saç boyasını kullanıyorum Şu ana kadar kullandığım en iyi saç boyası diyebilirlim. Beyazları kapama özelliği de ayrıca bir harika.

    YanıtlaSil
  18. Ben aynı zamanda dökülmelere karşıda etkili olan Bioblas color&more saç boyasını kullanıyorum Şu ana kadar kullandığım en iyi saç boyası diyebilirlim. Beyazları kapama özelliği de ayrıca bir harika.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...