10 Temmuz 2011

Golden Rose Bronzing Terra Powder SPF 15(Bronzlaştırıcı Pudra)


Golden Rose yeni çıkarmış olduğu bu brozlaştırıcı pudraları bize hediye olarak yollamış.Tatile gidemeyen ama bronz bir görünüme sahip olmak isteyenler için güzel bir alternatif açıkçası.Beyaz tenli olduğum için ve beyazlığı çok sevdiğim için bronzerlarla aram pek iyi değil.Gene de bu ürünle ilgili fikirlerini yazmam gerektiği için denedim kendilerini.

104 numara mat bir bronzer.İçerisinde sim,vs.. bulundurmuyor o açıdan günlük kullanım için gayet uygun kendileri.

105 numara resimde de görüldüğü üzere içerisinde minik minik altın simler bulunduruyor.O yüzden günlük kullanım için çok uygun olmasa da allık olarak da kullanılabilecek türden bir bronzer.




Ürünün olumlu yönleri:

  • Fiyat olarak gayet uygun,8-9 TL gibi bir fiyata satılıyorlar.
  • Pigmentasyon çok iyi,cilde homojen dağılıyor ve herhangi kirli bir görünüm oluşturmuyor ciltte.
  • Kalıcılık olarak da beğendim.Gün boyunca kalmasına rağmen herhangi bir bozulma olmadı renkte ve tekrar tazeleme ihtiyacı hissetmedim.
  • Ürün 17 gr. o yüzden kullan kullan bitmeyecek türden bereketli kendileri.
  • Sadece bronzer olarak kullanma zorunluluğu yok,benim gibi beyaz tenliler allık olarak da kullanabilirler çünkü allık olarak da gayet güzel duruyor ciltte.
  • SPF 15 güneş koruması içeriyor.
  • Fiyat/performans açısından beni gayet tatmin etti.
  • Şeffaf ambalajını da beğendim açıkçası.
Ürünün olumsuz yönleri:
  • Kesinlikle çok tozuyor.Ürüne fırçayı batırır batırmaz heryer pudra oluyor.Keşke bu olumsuz özelliği olmasaydı.
    (Ürünler firma tarafında deneme/hediye amaçlı gönderilmiştir.)

    3 yorum:

    1. Selam makyajgüncem :)Sence 104 numarayı yüz kontürleme için kullanabilirmiyiz? Ben beyaz tenliyim. Fikrini merak ediyorum :)

      YanıtlaSil
    2. selam canım.evet 104 numara mat bir bronzer kontur için de gayet güzel kullanılır ;)

      YanıtlaSil
    3. teşekkürler canım. Çok yardımcı oldun :)

      YanıtlaSil

    Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...