6 Haziran 2011

NYX STUDIO LİQUİD LİNER


Eyelinerlar vazgeçilmez makyaj malzemelerimdir.O yüzden likit,jel,kalem her türlü lineri denemeye bayılıyorum.Bugünkü tanıtacağım ürünler NYX studio likit eyelinerlar.Aslında bu eyelinerin 12 rengi mevcut olmasına rağmen ben en çok siyah ve mavi liner kullandığımdan benim tercihim bu renklerden yöne oldu.



.
Aslında likit eyelinerların kullanımı diğer eyelinerlara göre zor olmasına rağmen,gözdeki canlı ve keskin duruşuna bayılıyorum.Resimlerde de görüldüğü gibi eyelinerların fırçası gayet ince o yüzden eli alışık olmayanların kullanması gayet zor.


Ürünlerle ilgili yorumuma geçecek olursam;ben bunlara tek kelimeyle ba-yıl-dım!SLL 102 canlı bir kömür siyahı,SLL 101 parlak bir parlament mavisi ve LCL 102 içinde minik minik simler barındıran gri renkte bir liner.Gözdeki duruşları ve verdikleri renk harika.Sabah sürdüğüm liner akşam makyajımı temizleyene kadar ilk sürdüğüm andaki gibi parlak ve canlı şekilde gözümde duruyor.Gün boyunca hiçbir şekilde akma,bulaşma yapmıyor.Hatta elime swatch yapmak için sürdüğümde o kadar ovaladım hiçbir şekilde ne bulaştı ne de bozulma oldu.Birçok pahalı markayla yarışacak türden linerlar bunlar,o kadar iddialıyım:)Diğer NYX ürünlerinde olduğu gibi bunlardan da aşırı memnun kaldım ama ne yazık ki Türkiye'de satılmıyorlar.Yurtdışından alışveriş yasağı kalkarsa mutlaka alıp deneyin;)

1 yorum:

  1. iyi günlerde kullan kuzenim yurt dışından gelicek mutlaka bunlardan sipariş edicem...

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...