5 Haziran 2011

NYX RUJLAR

Bugün NYX rujlarla  karşınızdayım:)Geniş renk skalasıyla her zevke hitap edecek türden renklere sahip rujlar bunlar.Ben genelde pembe ve mercan renk rujlar kullandığımdan benim seçtiğim renkler bu yönde oldu.


SOLDAN SAĞA:Louısıana-Fire-Narcissus-Haute Melon-İndian Pink


SOLDAN SAĞA:Fig-Femme-Rose-Peach Bellini-Stella

SOLDAN SAĞA:Haute Melon-Fire-Narcissus-Louisiana-İndian Pink

SOLDAN SAĞA:Fig-Femme-Rose-Peach Bellini-Stella

Olumlu Yönleri:
  • Rujlar gayet kremsi bir yapıda olduklarından sürümleri kolay ve renk verişleri gayet güzel.
  • Fiyatları çok uygun.Bu rujların tanesi 2 dolarcık.
  • Gayet geniş renk skalasına sahipler.
  • Ambalajları oldukça sağlam.
Olumsuz Yönleri:
  • Plastik gibi kokuyorlar o yüzden kokularından hiç hoşnut kalmadım.
  • Kremsi yapıda olduklarından kalıcılıkları hiç iyi değil.
  • Dudak çizgisine dolabiliyorlar ve bu hiç hoş bir durum değil.
Genel olarak sevdim ben bu rujları.Gayet canlı renklere sahipler ve opak bir yapıdalar.1 kat sürmek bile istenilen rengin elde edilmesini sağlıyor.En kalıcı dediğimiz rujlar bile dudakta en fazla 1-2  saat kalıyorlar,o yüzden bu rujların kalıcı olmamalarını pek sorun etmiyorum,ihtiyaç oldukça tazeliyorum.Benim aldığım seriden önermediğim bir renk yok,hepsi de gayet güzel renk veriyorlar dudaklara.Ama özellikle önermemi istediğiniz bir renk varsa o da FİG.Sıcak tonda bir pembe olduğundan dudakta gayet güzel duruyor.Her türlü makyajla da gidecek türden bir renk çünkü çok doğal duruyor.Yurtdışından kozmetik alışverişi yasaklandığı için aldığım yeri yazmaya gerek duymuyorum.Yine de sorularınız varsa seve seve cevaplarım;)Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. Ben de aynen senin olumlu ve olumsuz fikirlerini destekliyorum! Buna ilave olaraktan, dislerime de bulasabiliyorlar :D Femme'a asigim! <3

    YanıtlaSil
  2. Benim simdiye kadari tek bir tane ruj´um vardi nxy´den "Heredes" ama kaliciligi yönünde cok memnundum ve cok degisik güzel bir rengi vardi. Almanyada satilsa alirdim kesin yine, ama yine CC´den ismarlamak istemiyorum görmeden, renkler cok farkli oluyor sitedeki fotolara bakarak tz tz : )

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...