24 Mayıs 2011

Ürünlerini Hayvanlar Üzerinde Test Eden Firmalar!!!



Bizler sayesinde büyük cirolar yapan birçok kozmetik firması ürünlerini test etmek için başka teknolojiler bulunmasına rağmen,en ucuz ve basit yöntem olan hayvanlar üzerinde test yöntemini kullanıyorlar.Tamam insan sağlığı da önemli ama etkileyici kirpiklere yahut muazzam dudaklara sahip olmak için bu işkenceye ne gerek var,hem de başka yöntemler olmasına rağmen?Dünyada her 30 saniyede 10 tane hayvan ölüyor sırf bu deneyler yüzünden.Bazıları ölmeseler de ölene kadar çeşitli işkencelere maruz kalıyorlar.Ayrıca bu firmalar hayvanları o kadar hor görüyorlar ki test yapmadan önce ne ağrı kesici ne de uyuşturucu vermiyorlar hayvanlara.Sen hayvansın,sen acı çekmek hatta ölmek zorundasın gibi muamele yapıyorlar.Gerçekten çok tepkiliyim bu duruma.Tamam geç kalınmış bir konu olabilir ama zararın neresinden dönülse kardır.Bundan sonra hiçbir şekilde o firmalardan ürün almıcam.Benim almayacağım birkaç ürünle bu firmalar iflas edecek değiller,ben sadece vicdanımı rahatlatmak için ürün almıcam.Hiçbir şey özellikle de kozmetik(!) hayvan dostlarımızın canından ve sağlığından önemli değil!!!

Ürünlerini hayvanlar üzerinde test eden firmalara buradannnn ulaşabilirsiniz...



9 yorum:

  1. Bir blog daha paylaşmıştı. İki dosya vardı: Bu testi yapanlar ve yapmayanlar diye. Yapanlardan bir şey almıyorum ama maybelline beni şoka düşürdü. Neyse neresinden dönersek kârdır.

    YanıtlaSil
  2. internette bu konudan birçok blogger bahsetmiş zaten.ben de bu konudan haberdardım ama biraz geç kaldım bahsetmekten:(benim verdiğim linkte de test yapan ve yapmayan firmalar ayrıntılı bir şekilde yazıyor;)

    YanıtlaSil
  3. cok tesekkurler ilginc

    YanıtlaSil
  4. öncelikle sizin gibi vicdanlı insanları çok seviyorum. sonralıkla da eğitimci olmanız dolayısıyla yetiştireceğiniz o evlatlara ne mutlu...

    YanıtlaSil
  5. ben hayvanların bu derece şiddet görüp acı çekerek test edildiğini bilmiyordum.lanet olsun ne olursa olsun asla almam hayvan üzerinde deney yapan o lanetli ürünleri.teste tabi tutulan hayvanların resimlerini ve videolarını yeni gördüm.böyle bir vahşet olamaz.bizler bir yerimiz kesildiğinde nasıl acı çekiyorsak hayvanlarda da sinir sistemi var onlarda acı çekiyor.yazıklar olsunnnnnnn.mac,loreal(ve daha fazlası) severek kullandığım markalardı.bir hayvanın çektiği çile ve acı ile güzelleşeceksem kusur kalsın.kendi adıma ben bir daha almayacağım.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...