18 Mayıs 2011

Max Factor Creme Puff Pudra


Creme Puff ,Pudra +Fondöten 2si bir arada:
Yüksek kapatma özellikli bir pudralı fondötendir. Gün boyu mat ve profesyonel bir görünüm verir. 
-Normal, kuru, karma ve yağlı ciltler için uygundur.
-Mat bir görünüme sahiptir.
-Nemlendirici ya da fondöten üzerine kullanılabileceği gibi, hepsi bir arada fondöten olarak da kullanılabilir.
-Ciltle uyumluluğu kanıtlanmıştır.


Max Factor Creme Puff,çoğu kişinin memnun olduğu hatta baya fanı olan bir pudra.Fondöten ve pudra özelliği birarada olduğundan kapatıcılık özelliği gayet iyi.Her türlü cilt tipi için uygun.Mat bir bitirişi var.Çok sorunlu bir cildiniz varsa fondötenden sonra bu pudrayı uygulayabilirsiniz ve kadife görünümlü bir cilde sahip olabilirsiniz.Şayet sorunlu bir cildiniz yoksa sadece bu pudrayı uygulayarak  pürüzsüz ve profesyonel görünümlü bir cilde sahip olabilirsiniz.Karma bir cildim olmasına rağmen cildimde  yağlanma ve parlama gibi bir sorun yapmadı.Ürün 21 gr,yani gayet uzun süre gidecek cinsten.Ben 45 TL'ye aldım.Fiyatı haricinde diğer özellikleriyle gayet tatmin edici bir pudra.

7 yorum:

  1. aslında dediğin gibi ben de çok beğenmiştim yapısını ama sanırım hep koyu renkleri var, ben de ışıklara yanılıp almıştım ne yazıkki boyunla renk farkı oluştu. o yüzden yazın bronzlaşınca kullanabilirim diye düşünüyorum.

    alacaklar içinse; fiyatı çok çok iyi gramajı çok fazla olduğu için 5 ay falan çok rahat kullanırsınız.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben creme puff u satın almak istiyorum fakat bloger kullanıcısı değilim yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. sezenkolik nazo,makyajguncem@hotmail.com mail adresimden iletişime geçebiliriz...

    YanıtlaSil
  4. Max Factor ürünlerini bende cok seviyorum, gencligimdede sürekli "colour adapt" fondotönünü kullanmistim. : )

    YanıtlaSil
  5. bu ürün gerçekten hem uygun fiyatlı hem de ciltte duruşu çok hoş :) tüm yaz kullanığım tek şeydi :)

    YanıtlaSil
  6. Harika bir pudra. Benimki bitmişti internetten Max Factor ürünleri satan bir site buldum fiyatı da çok uygun 37 TL!

    http://www.zidaya.com/max-factor-max-factor-creme-puff-pudra-53694.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MÜKEMMEL BİR ÜRÜN CİLT PORSELEN GİBİ DURUYOR ADETA.GLORİKA.COM DAN ALDIM TAVSİYE EDERİM.ÇOK HAFİF DURUŞU VAR YÜZÜNÜZÜ KUSURSUZ GÖSTEREN İR FONDOTEN+PUDRA.İKİSİ BİR ARADA:)

      Sil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...