2 Nisan 2011

Watsons ---> Repairing Treatment Wax Honey 500 ML(BALLI SAÇ MASKESİ)


Kuafördeki saç bakımına evinizde sahip olun!Watsons Ballı Saç Bakım Cilası doğal bal ile formile edilmiştir.Saçınızı derinlemesine beslerken,her telini kökten uca güçlendirir.Panthenol ve hidrolize buğday proteini ile zenginleştirilmiş olup,saçınıza daha sağlıklı ve şekil alabilir bir görünüm kazandırır.


Watsonsdan 8.99 TL'ye aldığım bu mucizevi maskeyle tanıştırıcam bugün sizi.Çoğu kullanan bilir Watsons ürünleri gayet kaliteli oluyor.O yüzden bu maskeyi de hiç şüphe etmeden aldım.Bu maske boyalı ve kuru saçlar için formülize edilmiş.Başka gereksinimlere göre çeşitleri de mevcut.Benim saçlarım boyalı ve yıpranmış olduğundan mütevelit ben ballısını aldım.Saç kremi kıvamında bir yoğunluğu war.Islak saçlarınıza uygulayıp 5-10 dk bekletip yıkıyorsunuz.Sonra saçlarınız yumuşacık ve kolay şekil alır hale geliyor.Saçlarınız daha sağlıklı,hacimli ve parlak oluyor.Ben çok memnun kaldım.Her banyo yapışımda kullanıyorum.Saçlarım eskisine nazaran daha yumuşak ve sağlıklı oldu.Ayrıca maskeyi kullanınca saç kremi kullanmanıza da gerek kalmıyor.500 ml olduğu için uzun süre gidecek bir ürün.Fiyatı da gayet uygun.Saç maskesi ihtiyacınız varsa bence mutlaka alın...

8 yorum:

  1. bende bugün bunun şampuanıyla bundan almıştım :)) umarım bende memnun kalırım birsonraki banyoya sabırsızlanıyorum..

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım,umarım memnun kalırsın...

    YanıtlaSil
  3. Tam da sac maskesi ariyordum uygun fiyatli! Tesekkurler, canim, hemmen Watsonsa bi bakayim :)

    YanıtlaSil
  4. bahsettiğin çok iyi olmuş,ben genelde glıssten memnunum maske olarak oda bitmek üzere bu sefer bunu deniyim:)

    YanıtlaSil
  5. Saçı biraz yağlandırmıyor mu sanki?? Bende mi böyle bir etki yaptı?

    YanıtlaSil
  6. ben maskeyi uyguladıktan sonra şampuanlıyorum saçımı oyüzden yağlı his bırakmadı saçımda,sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ben de watsons'ın bu serisinin hacim için olanını kullandım genel olarak memnun oldum bundan önce ilk kullandığım maske soap n glory'nin saç maskesiydi o maskeye hayrandım ama maalesef TR'ye gönderimi kalktığı için bu maskeye bir şans verdim. Haftada iki kere kullanıyorum ve dediğin gibi çok büyük olduğu için uzun süre kullanılıyor!!

    YanıtlaSil
  8. 6.90 a inmiş dün bulunca hemen aldım bakalım nasıl etki etcek yağlandırma konusunda endişelendim ama açıkcası tavsiyen için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...