30 Nisan 2011

NYX ALLIKLAR

Gelen maillere daha fazla kayıtsız kalamadım ve blog işine kaldığım yerden devam etmeye karar verdim.Umarım bu saçma yurtdışından alışveriş yapma sansürü ortadan kalkar ve daha güzel daha yeni ürünlerle paylaşımlara devam ederiz...
Bu konuyu daha fazla uzatmadan malum kozmetik yasağı gelmeden önce aldığım NYX allıkları size tanıtmak istiyorum.NYX,yurtdışında uygun fiyatları ve kaliteli ürünleri ile baya rağbet gören bir marka.










Allıkların renkleri resimdekilerle birebir aynıdır.

RESİMLERİ BÜYÜTMEK İÇİN ÜZERLERİNE TIKLAYINIZ...


Ürünün olumlu yönleri:

  • Gayet pigmentli bir yapıya sahipler o yüzden fırçayı allığa azıcık dokundurmak rengin cilde aynen yansımasını sağlıyor.
  • Kalıcılıkları iyi gün içinde tazeleme derdi yok.
  • Uygun fiyata satılıyorlar.(4$)
  • Ambalajları sağlam ve şirin.
  • Gayet geniş bir renk skalasına sahip.
Ürünün olumsuz yönleri:

  • Tek olumsuz yönü allıkların çok tozuması ama bu özellik nerdeyse bütün allıklarda mevcut olduğundan benim için sıkıntı teşkil etmiyor.
Benim en beğendiğim rengi PINCHED oldu,Nars'ın Orgazm allığına çok benziyor.İçindeki altın ışıltılar ve şeftali-pembe rengi ile ciltte muazzam duruyor.

Allıkları yurtdışından aldım malum Türkiye'de satılmıyorlar.Yurtdışından kozmetik alışverişine yasak geldiği için alma şansımız yok bir daha ne yazık ki:(

5 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel ama peach'a ayrı bayıldım! güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  2. renklere bak ya, hepsi birbirinden güzel şeker gibi :) maalesef artık ulaşmak imkansız:(

    YanıtlaSil
  3. süper gözüküyolar canım neden doya doya sipariş vermedim ki beautyjointten çok pişmanım:(

    YanıtlaSil
  4. cecilia evet malesef bir daha alamıcaz bu durum her geçen gün canımı daha da sıkıyor:(
    benden bişeyşer,benm de alacağım çok şey wardı ya çok üzgünüm:(

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...