6 Nisan 2011

Mavi - Lacivert Renkteki EyeLinerLarım



 
  1. LOREAL HİP COLOR TRUTH CREAM EYELİNER MİDNİGHT BLUE:Çok severek kullandığım bir jel eyeliner kendileri.Yazısı için buraya tıklayın.
  2. NYX STUDİO LİQUİDE EYELİNER EXTREME BLUE:Ben bu NYX ürünlerine tek kelimeyle bayılıyorum!Hem çok ucuzlar hem de performansları süper.Bu eyelineri 3-4$ gibi bir fiyata almıştım.Kalıcılığı olsun renk verişi olsun tek kelimeyle harika.Tam bir parlament mavisi.Gözde gayet parlak duruyor.Sabah sürdüğüm eyeliner akşam makyajımı temizleyene kadar göz kapağımda ilk andaki gibi duruyor.Alma imkanınız varsa birçok renk seçeneği mevcut mutlaka alın;)
  3. E.L.F LİQUİDE EYELİNER MİDNİGHT BLUE:Çok koyu bir lacivert ama gözdeki duruşu gayet hoş.Daha önce burada bahsetmiştim.
  4. ESSENCE METAL GLAM EYELİNER:Burada bahsetmiştim.

3 yorum:

  1. elf bende de var ama siyah gibi durmuyor mu, ben bir türlü kullanamıyorum, istediğim gibi durmadığı için :/

    YanıtlaSil
  2. yazımda da belirttiğim gibi çok koyu lacivert ama ben seviyorum.göze verdiği hava farklı ve de çok kalıcı.

    YanıtlaSil
  3. SElamlar Tesadüfen Sayfaniza geldim . Arada ugrarim artik ;)
    Bu arada NYX in rengi harika Bende mavi sevdalisi olarak bayildim
    Sevgi ve Selamlar
    Azide y

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...