19 Nisan 2011

Loreal Lash Serum (Kirpik BesLeyici Serum)


Kirpik yapısının şifresini çözerek, L’Oréal Araştırma laboratuarları saç bakımı ve makyaj laboratuarları arasında deneysel bir işbirliği sonucunda yeni bir ürün keşfedildi: Ultra uzunluk sağlayan maskara içerisinde Kirpikleri Besleyen Serum.Bu serum sayesinde kirpiklerinizin sayısı gözle görülür şekilde artar :
4 hafta sonra kirpik dökülmesi azalır ve kirpiklerin sayısında artış gözlenir.


Uzun zamandır kirpiklerim için güzel bir serum arıyordum.Bu serumla ilgili baya güzel yorum okuyunca almaya karar verdim.5 gündür düzenli olarak kullanıyorum.Kirpiklerimde öyle aman aman bir etki yaratmadı ama kirpiklerimin hafif uzadığını hissediyorum.Zaten tam performansını 4 haftada gösterecekmiş.4 hafta düzenli kullandıktan sonra ürünle ilgili düşüncemi yine burada paylaşırım sizinle;).Serumla ilgili Make Up Alley'deki yorumları buraya tıklayarak okuyabilirsiniz;)

 
Gördüğünüz gibi fırçası eğimli bu yüzden kirpiklere kolayca uygulanabiliyor.
KULLANIMI:
Serum sabah maskara altına ve gece iyice temizlenmiş kirpiklere uygulanıyor.Yani günde toplamda 2 defa uygulanıyor kirpiklere.

Serumun Türkiye'deki satış fiyatı 40 TL,ben ebaydan aldığım için daha ucuza geldi maliyeti.Kullananlar varsa yorumlarını merak ediyorum...

4 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum bundan.İlk üç haftalık düzenli kullanımdan sonra herkes rimelimin ne olduğunu soruyordu, oysa marifet serumda(Bence). Ara vermiştim, şimdi devam ediyorum. Memnun kaldım kısaca ;)

    YanıtlaSil
  2. ben cok memnun kaldim.. kesinlikle her bayanda olmasi gereken bi ürün :)

    YanıtlaSil
  3. Selaaam ;)
    ben de bakiyordum , arastiriyordum hangi ürünü alsam diye denemekde fayda var diyorsun . . .
    tamamdir deneyelim ... :)


    www.azidehobi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Bunu alanlar memnun kalmazsa boşalan kabını atmasın, hint yağı-badem yağı karışımı doldursun onu uygulasın.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...