1 Nisan 2011

GoLden Rose 3D Fantastic Lash Mascara


Biliyorsunuz ki blogspot gelen sansürden dolayı paylaşım yapamadık çoğumuz.O yüzden günde 2-3 post girmeye başladım.Umarım telafi edebiliyorumdur onca postsuz geçen süreyi,gerçi benim bir suçum yok ama:)
Neyse konuyu fazla dağıtmadan rimelle ilgili yorumlarıma geçmek istiyorum.Eğer blogumu takip ediyorsanız rimellere düşkünlüğümü biliyorsunuzdur zaten.Yeni çıkan çoğu rimeli alıp denerim,elimde birçok bitmemiş rimeller bulunmasına rağmen.

  • Geliştirilmiş yeni formülü ve son teknoloji ile üretilmiş özel tasarım esnek plastik fırçası ile kirpikleri tek tek tarayarak dipten uca %100'e varan, maksimum kıvrılma ve olağanüstü uzun, dolgun bir görünüm sağlar.
  • İçeriğindeki yoğun siyah micro-black pigmentler kirpiklerinize gün boyu daha siyah, uzun ve gür; mükemmel bir görünüm kazandırır.
Rimelin fiyatına göre performansı gayet güzel.Kirpiklere verdiği dolgunluk,uzunluk tatmin edici.Kirpikleri sertleştirmiyor ama fazla sürülmesi halinde kirpikleri birbirine yapıştırabiliyor.O yüzden fazla sürmemekte fayda var.Bir de kullananlar çabuk kuruduğunu söylemişler,onu da ilerleyen günlerde görücez.


Fırçası ince,esnek ve tüyleri plastik,kolayca uygulanıyor kirpiklere.Fiyatı 10-15 TL arasında değişiyor.Çoğu kozmetikçide satılıyor zaten,kolayca bulabilirsiniz...

Bir daha alır mıyım?Alabilirim aslında kirpiklerime kazandırdığı uzunluğu ve hacmi sevdim ama daha farklı ve güzel rimeller de denemek istiyorum.Loreal dan yeni rimel sipariş ettim onunla ilgili yorumları da gelince yazarım;)

2 yorum:

  1. Canım bu kaydın ve bikaç kaydın daha başka bi isimle bi sitede yayınlanmış. Bildirmek istedim. Bi bak istersen

    http://teyze.info/category/makyaj

    YanıtlaSil
  2. sağol canım gördüm.uyardım silmezseniz hukuki süreç başlatıcam die.yaptıkları resmen hırsızlık,allah cezalarını versin!!!

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...