23 Nisan 2011

!!!BLOGUMLA İLGİLİ DUYURU!!!

Selamlar ilk başta canım çok sıkkın onu belirteyim.Büyük bir hevesle başladığım bu blog işini yakın zamanda sonlandırmayı düşünüyorum.Çünkü ilk başta blogspot.com a gelen sansür bütün bloggerleri derinden yaraladı.Sonra bu saçma sapan yurtdışından kozmetik alışverişi yasağı bizi çileden çıkardı artık.Hergün herşeye yeni bir yasak gelmesi canımızdan bezdirdi ve beni kozmetikden de blogdan da hayli soğuttu.Bundan sonra yazı felan girmicem bloga zaten alışveriş yapamadıktan sonra neyi tanıtıcaz onu da bilmiyorum.Bu arada siparişiniz üzerine yurt dışından getirttiğim makyaj paketlerinden stoklamıştım,elimde hala mevcut bazılarından.Almaya niyetiniz varsa tükenmeden alın çünkü onları bir daha görmek bizim için hayal...Alışveriş bloguma gitmek için buraya tıklayın...
SEVGİLER...

2 yorum:

  1. bende kozmetikle yeni ilgilenmeye başlayan biri olarak birçok eksiğimi yurtdışından almayı planlıyordum.bütçem buradan almaya müsait değil.hevesim kursağımda kaldı malesef

    YanıtlaSil
  2. aaa duymamış olayım sakın bırakma blog yapmayı bunlar yıldırmasın seni,biz destekçiniz her zaman!

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...