2 Nisan 2011

BLOGUMDAKİ YAZILAR ÇALINDI!!!

Blogumda yayınladığım birçok yazı teyze.info adlı site tarafından benden izin alınmadan ve kaynak gösterilmeden sitelerinde yayınlanmıştır.O kadar uğraş didin yazılar hazırla,kendini bilmezin biri çıksın bundan rant sağlasın!Bu resmen hırsızlıktır..Eğer yazılar birkaç gün içinde silinmezse ve özür dilemezlerse hukuki süreç başlatıcam haberleri olsun.Çok ciddiyim bu konuda,artık canıma tak etti çünkü.YETER ARTIK ÇALMAYIN!!!

Web sitesi içeriğinde bulunan fotoğraf,görsel ve yazılı materyalin izin alınmadan, herhangi bir amaçla, herhangi bir yöntemle kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması, işlenmesi veya diğer herhangi bir şekilde kullanılması Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve Türk Ceza Kanunu hükümleri kapsamında suç teşkil etmekte olup, bu tür eylemleri işleyenler hakkında cezai takibatlar yapılacağı ve tazminat davaları açılacağı, fikri ve sınai emeğin korunması için gereken tüm tedbirlerin alınacağı ve tüm hukuki yollara başvurulacağı önemle tarafımdan duyurulur.


Ben uyarımı yaptım gerisi size kalmış,ha diyosanız bizim için sorun yok yayınlamaya dewam ederiz diye.orası size kalmış mahkemede hesaplaşırız...

5 yorum:

  1. Canım benim sitemdeki yazılarda çalınmış,orda var..hatta bir çok blogger'ın yazıları videoları (makyaj günlüğü vs..) var..sen nasıl iletişim kurdun? iletişim kuracak mail bulamadım ben,çok sinirlendim

    YanıtlaSil
  2. canım evet birçok bloggerin yazısı mevcut sitede.ben yorum bıraktım yazıların altına görmüşlerdir elbet;)

    YanıtlaSil
  3. Bence sitenin ismini burada ifşa etme ki kişinin reklamı olmasın! Çok kötü bir durum ama maalesef çok yapılıyor hırsızlıklar.

    YanıtlaSil
  4. canım benim gibi birçok bloggerin de yazısı çalınmış,onların da haberi oluyor bu sayede.zaten kaldırmazlarsa mahkemeye vercez.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...