10 Mart 2011

GoLden Rose-ULtra Rich CoLor Lipstick

Türk kozmetik firmaları bu ara gerçekten yükselişe geçtiler.Flormardan sonra Golden Rose da kendini gayet geliştirdi.Artık tereddüt etmeden çoğu ürünü alabiliyorum ve çoğundan da memnun kalıyorum.
Bugünkü tanıtacağım  rujlar Golden Rose firmasının yeni çıkardığı ultra rich color serisinin rujları.Bu seri toplam 60 renkten oluşuyor.Ürünlerin vaat ettikleri:


Golden Rose’un en son ürünü mükemmel ve benzersiz ruj serisi “Ultra Rich Color Lipstick” makyajına önem veren kadınlara yepyeni bir seçenek sunuyor. .. 
Bu mükemmel ruj serisi,

•    Dudakları nemlendiriyor ve kolay sürülüyor..
•    Kalıcı son moda renklerle hazırlandığı için yoğun renk veriyor. .
•    Dudakları okşayarak kolayca yayılan kremsi yapıya sahip..
•    İçeriğindeki E Vitamini ve Shea Butter sayesinde dudakları besliyor, nemlendiriyor ve uzun süre gerçek bir güzellik ve bakım sağlıyor.
Ultra Rich Color Lipstic serisinde her zevke hitap eden 3 farklı yapıda; metalik, sedefsiz ve ışıltılı olarak 65 değişik renk seçeneği bulunuyor.•    Dudaklarda pürüzsüz, yoğun metalik ve sedefli bir parlaklık isteyenler için metalik,
•    Yoğun renk isteyenler için yumuşak, kremsi yapısı ile sedefsiz,
•    Elmas ışıltısı saçmak ve göz kamaştırıcı parlak dudaklar yaratmak için pırıltılı renklerle  Golden Rose’un bu yeni ruj serisi, gündüz ve gece, ister işte, ister davette kullanılabilecek çeşitlilikte.





Bu rujları deneme fırsatı buldum ve gerçekten çok beğendim.Bendeki METALLIC 18 rengi.Dudakta gayet metalik ve parlak duruyor.Tam bir bronz renk,esmerlere ve buğday tenlilere daha çok yakışacağını düşünüyorum.
Rujun içerisinde Shea yağı ve E vitamini olduğu için yumuşacık bir yapısı var.Sürümü gayet rahat ve dudaklara gayet güzel renk veriyor.Kalıcılığını da beğendim.



Farklı birkaç rengin daha olduğu renk kartelası da elimde olduğu için bu renkleri de swatchladım sizin için.Ama CREAMY 49 ve CREAMY 53 renkleri de çok hoşuma gitti.Yapıları çok yumuşak ve çok opaklar,harika renk veriyorlar.En kısa zamanda GOLDEN ROSE KİOSKLARINDAN almayı düşünüyorum.Swatchlardan da belli oluyordur zaten renklerin güzelliği.Uygun fiyata güzel ve kalıcı rujlara sahip olmak istiyorsanız size en yakın Golden Rose kioskundan almanızı şiddetle tavsiye ediyorum;)







{Ürün firma tarafından deneme/hediye amaçlı gönderilmiştir.}

2 yorum:

  1. O renkler ne öyleee! o.O Çok güzellerrrr! :) Güle güle kullan.
    Fiyatları nasıl acaba bir serinin?

    YanıtlaSil
  2. canım kusura bakma 2 haftadır giremiordum bloguma malum sebepten o yüzden geç cewap yazmak zorunda kaldım:(
    fiyatları hakkında bir bilgim yok canım ama pahalı değillerdir;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...