24 Mart 2011

GoLden Rose SiLky Touch TekLi FarLar



Yeni elime geçen ürünleri tanıtacağım bugün size.Golden rose silky touch farlar firma tarafından yeni piyasaya sürüldü.Bu serinin farları sedefli ve mat olmak üzere iki çeşitten oluşuyor.Farların yapısı gayet yumuşak ve sürümleri rahat.Kolay karışıyorlar ve bu farlarla güzel smokey makyajı yapabilirsiniz.Beyaz olanı kaş altıma ve göz pınarıma uyguladım bugün sonuçtan gayet memnun kaldım.Kalıcığı gayet iyi.Ambalajları da basit ama güzel.


Fiyatları 7 TL sanırım.Uygun fiyata far arıyorsanız öneririm ben memnun kaldım;)

Farların altına far bazı uygulamadım,far bazı kullanılsa renklerin performanslarının daha da artacağını düşünüyorum;)

{Ürünler firma tarafından hediye/deneme amaçlı gönderilmiştir.}

4 yorum:

  1. güle güle kullan golden rose bi bana göndermemiş :( ki benim golden rose ojelerim ne kadar çok bir daha almıcam valla :(
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. sağol canım.walla bazı ürünleri de çoğu bloga yolluolar başka firmalar bana yollamıolar,takmamalıyız bence;)

    YanıtlaSil
  3. Mat olanları bilmiyorum da pearl olanından aldım bir tane, oldukça güzel...

    YanıtlaSil
  4. Mat olanları da çok gzel,özellikle resimdeki beyaz far gayet başarılı canım;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...