23 Şubat 2011

Yüz TemizLeme Makinem



Ebaydan aldığım bu şirin aletle tanıştırıcam bugün sizi:)Kendisi küçük ama işlevi büyük.Yanında 4 başlıkla geliyor ve pille çalışıyor.Tuşunu yukarı doğru hareket ettirince başlık dönüyor.Tuşun 2 ayarı var biri yavaş biri hızlı olarak başlığın dönmesini sağlıyor.Fiyatı kargo dahil 7$.Şaka gibi di mi?:)Başlıkları hijyen açısından sık sık değiştireceğim için bu fiyat gayet iyi,2 ayda bir makinenin yenisini alıcam çünkü.

Ürün;tırnak törpüsü başlığı,kütikül temizleme başlığı,yüz masaj başlığı ve yüz temizleme başlığından oluşuyor.Ben çoğunlukla yüz temizleme başlığını kullanıyorum.Fırçanın tüyleri yumuşacık ve cilde herhangi bir zarar vermiyor abartıp aşırı kullanmazsanız.Yüz temizleme jelimi yüzüme sürdükten sonra bu fırçayı cildimde gezdiriyorum,cildim yumuşacık ve tertemiz oluyor.Ayrıca siyah noktaları azaltıyor.Kullandıktan sonra cildim daha da berraklaştı.Yüz temizliği için gerçekten gerekli bir ürün,kullandıktan sonra farkını siz de hissedeceksiniz;)

9 yorum:

  1. aynısını for you dan 10 lira veya 15 liraya almıştım ama ben pek kullanamadım
    kütkül dediğn hangisi süngerlemi yoksa fırça ilemi yüzünü temizliyorsun tırnak törpüsü olarak kullandınmı hiç

    YanıtlaSil
  2. fırça ile temizliyorum sünger cilde masaj yapan başlık,kütikül temizleycisi kahverengi başlık.kullan bence çok güzel temizliyor;)

    YanıtlaSil
  3. tırnak törpüsünü de kullandım güzel beğendim.

    YanıtlaSil
  4. hi, new to the site, thanks.

    YanıtlaSil
  5. fırça yüzü jelle temizlerken sulu sulu yani:) , sünger ıslakmı kurumu kullanıyorsun?
    pembe tırnak törpüsü
    kahverengi tırtıklı olanda kutikülmü diyosun nasıl kullanıyorsun peki yani tırnaklarının yanlarındaki etlere bu başlık yada tırnak diplerindeki etleremi kuru kuru
    kusura bakma çok sordum :( doğru kullanayım diye:)

    YanıtlaSil
  6. Tabiiki ıslak kullanacaksın kuru nasıl kullanılır ki:)süngeri de ıslak kullanıyorum.kütikül temizleyicisi topuktaki kütikülleri temizlemek için kullanılıyor.el için değil yani.

    YanıtlaSil
  7. Markası nedir? Biz de almak istesek nasıl aratalım e-bayden?

    YanıtlaSil
  8. merhaba tam olarak hangi siteden aldığınız öğrenebilir miyim? çünkü internette birçok benzer ürün var sizin denediğinizi almak daha iyi olur.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...