5 Şubat 2011

Yüz KontürLeme Tekniği

Birçok bayanın bu konuda sıkıntı çektiğini biliyorum.O yüzden size benim de uyguladığım kontürleme tekniğinden bahsetmek istiyorum.Biliyorsunuz ki herkesin yüz şekli aynı değil.Herkesin yüzünde ön plana çıkan hatlar farklı.Bazı hatları ön plana çıkarmak veya hoşumuza gitmeyen bazı hatları da geri plana çekmemiz gerek.Bunun için yüz kontürleme tekniği kullanmamız gerekiyor.Yüz kontürlemede temel esas yüzümüzü en ideal yüz şekli olan oval yüz haline getirmek.

Bunun için kullanacağınız malzemeler:
  • Beyaz pudra veya teninizden 1 veya 2 ton açık pudra,fondöten veya highlighter



  • Teninizden 1 veya 2 ton koyu pudra,fondöten veya bronzer



Yüzünüzde beğenmediğiniz kısımlara koyu renk pudranızı veya bronzerinizi uygulayarak geri plana itebilirsiniz.Yüzünüzde ön plana çıkarmak istediğiniz yerleri de açık renk pudra veya highlighterinizi uygulayarak ön plana çıkarabilirsiniz.

Aşağıdaki resim aslında herşeyi açıkça anlatıyor.Koyu renkli yerlere bronzerinizi veya koyu renk pudranızı beyaz renkle gösterilmiş yerlere açık renk pudranızı veya highlighterinizi uygulayacaksınız.Böylece gayet ideal bir yüz şekline sahip olursunuz;)

5 yorum:

  1. merhaba blogun severek takip ediyorum. Benim kontürleme ile ilgili bir sorum olacak.kontür yapıyorum ama sanki günlük makyajda pek bir şey farketmiyor gibi geliyor( ya da ben beceremiyorum ). Daha çok fotoğraf çekimleri için mi ? Çünkü 1-2 ton koyu yaparsam belli olmuyor daha koyu olursa (beyaz tenli ve pembe alt tonluyum) suratımda tüp patlamış gibi ve kirli oluyor.ne çok kafanı şişirdim ya :(

    YanıtlaSil
  2. yani kontür günlük makyajda kullanılır mı?

    YanıtlaSil
  3. canım cildine uygun tonda bir ürünle yapman daha iyi olacaktır.günlük makyajda da yapılır kontürleme tabi abartıya kaçmamak gerek.konturleme ile ilgili bir video koycam o sana yardımcı olur;)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ediyorum canım :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...