6 Şubat 2011

Yeni BitenLer


1)BEPANTHEN KREM:Herkesin bildiği cilt yenileyici krem,bittikçe alırım.

2)DOVE ANTİTRANSPİRANTE FRESH TOUCH:Çok severek kullandığım ter önleyici deodorantım.Çok güzel ve ferah bir kokusu var.

3)REXONA SEXY ANTİTRANSPİRANTE DEODORANT:Vazgeçilmez ter önleyici deodorantım.Harika bir kokusu var ve performansı süper.Bittikçe alırım.

4)THE BODY SHOP E VİTAMİNLİ GÖZ KREMİ:Burada bahsetmiştim.

5)OPTİ FREE LENS SOLÜSYONU:Lens kullandığım için hemen hemen her lens solüsyonunu denedim ama gözüme en iyi gelen bu oldu.Bittikçe alırım.

6)NEUTROGENA DEEP CLEAN YÜZ TEMİZLEYİCİ:Bu ürünün seveni de çok nefret edeni de!Tabi bu cilt yapısıyla alakalı birşey.Bir temizleyici herkesin cildinde aynı reaksiyonu vermeyebiliyor.Ben memnun kaldım bu temizleyiciden biraz fazla köpürüyor ama ten makyajımı rahatça çıkarıyor.Yüzünüzü yıkadıktan sonra gıcır gıcır oluyor ama ben o hissi almazsam sanki cildim temizlenmemiş gibi geliyor,o yüzden seviyorum:)Ayrıca karma cilde sahip olduğum için benim cildimde kuruma yapmadı ama kuru ciltlere önermiyorum cildinizi kurutabilir.Daha çok yağlı ve karma ciltlere uygun bir temizleyici.

7)SEBAMED LİKİT YÜZ ve VÜCUT TEMİZLEYİCİSİ:Bu ürünü ilk defa kullandım ve çooook memnun kaldım.Zaten dermatologlar sivilce tedavisi için veriyorlar bu temizleyiciyi.Yine bu üründen de memnun olan kadar olmayan da çok tabi.İlk alacağım zaman yorumları okumuştum,çoğu kişi cildini kuruttuğunu ve gerdiğini yazmıştı ama ben de aynı şey olmadı.Bu temizleyici benim cildime çok iyi geldi.Güzelce temizliyor ve çok köpürmüyor.Ama makyajı çıkarma konusunda çok başarılı değil.Benim cildime iyi gelmesi size de iyi geleceğini göstermez tabi.Benim cildim karma ve sivilceye gayet meyilli bir cilt.Kuru ciltlere gene önermiyorum,kurutup gerebilir cildinizi benden söylemesi;)Tekrar yenisi alıcam,elimdeki diğer temizleyicim de bitince.

8)AVON SAÇ SERUMU:Burada bahsetmiştim.

9)MİSSHA BB KREM:Burada uzun uzun bahsetmiştim:)

1 yorum:

  1. avon serum benim de favorim ama bu ayki katalogda göremedim,görsem alacaktım :(
    ben body shop e vitamini serisini kullanıyorum ama bu göz kremi yok,bunu da almak istiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...