10 Şubat 2011

Yeni ALdıkLarım:)

Ebaydan ve E.L.F'ten beklediğim siparişlerim elime ulaştı ama bazı ürünleri ilk defa kullanacağım için ve fotoğraf makinemi diğer evimde unuttuğumdan mütevellit ürün yorumlarımı daha sonra yayınlıcam.Aldığım ürünlere geçecek olursam:
  1. Missha M Shiny BB Krem
  2. E.L.F Studio Allıklar
  3. Revlon Photo Ready Fondöten Vanilla
  4. Loreal HIP Jel Eyeliner Midnight Blue
  5. Revlon Göz Kalemi
  6. E.L.F Göz Kalemleri
  7. Missha Perfect BB Krem No:21 (Bu ürünü daha önceden kullandığım için tekrar bir post hazırlamama gerek yok,burada uzun uzun bahsetmiştim)

5 yorum:

  1. Ben de ebaydan alışveriş yapmak istiyorum ama güvenemiyorum :D
    Ürünlerin pek güzel iyi günler de kullan:)

    YanıtlaSil
  2. ürünler çok güzel görünüyor.güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. sağol tatlım,en güzelleri senin olsun;)

    YanıtlaSil
  4. iyi günlerde kullan tatlım...Revlon Photo ready fondoten almışsın çok sevindim...Kesinlikle doğru seçim...Missha'dan sonra en sevdiğim fondotenimdir kendileri.. :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...