12 Şubat 2011

Sizden GeLenLer:Melike'nin Makyaj MaLzemeleri ve YorumLarı


Sevgili Melike bizlerle severek kullandığı makyaj malzemerini paylaştı.Gerçekten keyifli ve bol resimli bir yazı.Arkanıza güzelce yaslanın ve bu yazının keyfini çıkarın;)


İLK RESİM ORİFLAME 2FX MASKARAYA AİT VE MAKYAJDA DA O KULLANILDI.ÇOk MEMNUNUM BU MASKARADAN.




GENELDE YAKIN TONLARI KULLANIDIĞIM İÇİN EN SEVDİĞİM 5 TANEYİ ÇEKTİM SANA ORİFLAME COLOUR ATTRACTİON SERİSİNDEN 2 TANE VAR PEMBE OLAN SHEER ROSE VE ŞEFTALİ TONU FROZEN PEACH DİĞERLERİ GOLDEN ROSE 146 GİORDANİ GOLD 5584 VE TRİPLE COLOUR SPECTECULAR NUDE.


EN ÇOK KULLANDIĞIM ORİFLAMENİN KARMA CİLTLER İÇİN PARLAMAYI ÖNLEYİCİ VE KALICI FONDÖTENİ MATTE CONTROL-PORCELAİN.BU ÜRÜNDEN DE ÇOK MEMNUNUM.

VAZGEÇİLMEZ ALLIĞIM FLORMAR SELECTİON NO:25 HARİKA HEM BRONLUK KATIYOR CİLDE HEMDE GÜZEL BİR PEMBELİK:)

PUDRA GENE FLORMAR NO:2.BUNU DA SEVEREK KULLANIYORUM.


YUKARIDAKİ RESİMDE FLORMAR AÇILIP KAPANABİLEN BEYAZ GÖZ KALEMİMİ
KULLANDIM:)COK GÜZEL VE GÖZDE GERÇEKTEN GÜZEL DURUYOOR:))


FAR İSE ARKADAŞIMIN TAVSİYESİ İLE ALDIĞIM FAKAT HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADIĞIM AVONUN COLOUR TREND SERİSİNE AİT KREM FARI EART RENK GÜZEL AMA YAPI MAALESEF KÖTÜ GÖZ KAPAĞIMA BULAŞIYOO:(SON RESİMLERDE YAPISI GÖSTERDİM BEN BEĞENMEDİM VE GÖZ KAPAĞINDA İZ YAPIYOR Kİ BU DA HOŞ DEĞİL.

EN SON OLARAK ACELE YAPILAN MAKYAJIN SON HALİ:))


Siz de makyaj malzemelerinizi ve onlarla ilgili yorumlarınızı bizimle paylaşmak isterseniz makyajguncem@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...