6 Şubat 2011

Şeker Pembesi Rujum:)

Çok severek kullandığım şeker pembe rujumla karşınızdayım.Aslında bu postu uzun zamandır gircektim ama erteliyordum.Rujun rengi aynen fotodaki gibi.Rujumu merak ediyorsanız,geçen yaz İstiklaldeki Golden Rose mağazasından almıştım.Golden Rose standında satılıyordu bu ruj ama rujun adı Classics olarak geçiyor.Fiyatı 4 TL'ydi,gerçekten komik:)Ruj çok opak az bir miktar sürmeniz bile pembiş pembiş yapmanıza yetiyor dudaklarınızı:)Yapısı çok yumuşak kolayca sürülüyor,benim dudaklarımda kuruluk da yapmadı.Kısacası biz aşk yaşıyoruz bu şirin rujla:)Merak edenlere numarası 255;)

13 yorum:

  1. Ben Classics rujları çok beğeniyorum...Bu renk çok hoşmuş...
    245 no ve 211 e de bakmanı tavsiye ederim =)

    YanıtlaSil
  2. Tmam canım bi köşeye not ediyorum;)

    YanıtlaSil
  3. ben dudaklarında duruşunu çok beğendim, dudak kalemi de var mı acaba, kestiremiyorum tam =)

    YanıtlaSil
  4. dudak kalemi veya başka bişey yok canım,banyodan çıktım ruju sürdüm resimledim:)

    YanıtlaSil
  5. renk çok hoşmuş,güle güle kullan ;)bende not ettim,bu fiyata bu rengi almadan olmaz çok şeker..

    YanıtlaSil
  6. sağol canım bazen ucuz fiyata gerçekten güzel şeyler bulunabiliyor;)

    YanıtlaSil
  7. Renk şahane, dudakların şekli de güzel olunca iyice hoş durmuş! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. ayy çok tatlı rengi ya :))
    bende bloguma beklerim ;)

    YanıtlaSil
  9. yaaa çok güzelmiş bu :)))))))))

    YanıtlaSil
  10. coook güzel renkmiş oriflame de de var böyle bir ruj pink flirty 5.90 felan o da cok iyi güle kullann

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...