22 Şubat 2011

RevLon High Dimension Göz Kalemi GOLD




Size tanıtmam gereken çok ürün biriktiğini söylemiştim:)Revlon göz kalemi de bunlardan biri.Revlon Bir druge store ürünü yani tabiri caizse Maybelline,Loreal gibi market kozmetiği ürünü.Yurt dışında gayet revançta olan bir kozmetik firması,ürünleri gerçekten çok kaliteli ve çok ucuz ama Türkiye'de yok ne yazık ki:(Keşke getirseler de daha güzel bir şekilde yararlanabilsek ürünlerinden.

Altın rengi güzel bir göz kalemi arayışındaydım.Çünkü;göz içine beyaz kalem sürmek yapay durduğu için ben göz içime krem rengi ya da bunun gibi altın rengi göz kalemleri çekiyorum ifadeyi daha da yumuşatıyor ya da alt kirpik dibime uyguluyorum gözleri daha çekici hale getiriyor;)

Neyse kalemi yine kalitesinden şüphe etmeyerek aldım ebaydan iyiki de almışım:)Gerçekten çok kaliteli bir kalem renk verişi,kalıcılığı süper.Ayrıca yapısı yumuşak böylece gayet kolay uygulanıyor göze. Gözüm kapalı tavsiye ediyorum.Bundan başka renk seçenekleri de mevcut,benim altın rengi göz kalemi ihtiyacım olduğu için sadece bunu sipariş etmiştim;)

2 yorum:

  1. benimde bu renk bir kalemim var.göz pınarlarıma sürünce çok güzel oluyor.iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. evet canım öyle de kullanıyorum,tşk ederim;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...