24 Şubat 2011

Neutrogena Karma CiLtLer İçin Yüz Nemlendiricisi


Özellikler :

• Karma ciltler için Neutrogena yağsız nemlendiricinin daha yumuşak ve pürüzsüz bir cilt için yağlı bölgelerdeki parlamayı kontrol altına alırken kuru bölgeleri nemlendirerek karma ciltleri normalleştirdiği klinik olarak kanıtlanmıştır.

• Kuru bölgeleri nemlendirir, Hafif ve yağsız formülü ile cildi yağlı ve parlak yapmadan kuru olduğu yerleri nemlendirir. Cildin yumuşak ve pürüzsüz hissedilmesi ve görünmesini sağlar.

• Yağlı bölgelerdeki parlamayı kontrol altına alır. Klinik olarak kanıtlanmış yağ emici MICROSPONGE sistemi T bölgesindeki yağı ve parlamayı kontrol altına alır ve gün boyu doğal ve mat bir görünüm sağlar. Gözenekleri tıkamaz: yağsız formülü çabucak emilir ve sivilcelere yol açabilecek gözenekleri tıkamaz.

• Alerji testleri yapılmıştır.
• Parfümsüzdür.
• Alkolsüzdür.

Daha önce Spf 15 güneş korumalısını kullanmıştım bu kremin,yorumlarımı okumak için tık tık.O kremim bitince bunu almaya karar verdim.Yağlı ve vıcık vıcık bir krem değil.Cilt sürer sürmez emiyor.Karma bir cilde sahip olduğum için T bölgem yağlanıyor.Bu krem yağlı bölgedeki yağlanmayı azaltıp,kuru bölgelerin nemlendirilmesini sağlıyor.O yüzden cildime çok iyi geldi.T bölgemdeki yağlanma sona erdi diyebilirim.Cildim gün boyu mat bir görünüme kavuşuyor.Cildimde sivilcelenme de yapmadı.Fiyatı 20-27 TL aralığında değişiyor.118 ml olduğundan uzun süre gidiyor.Ayrıca kutusu pompalı olduğundan çok hijyenik.
Karma bir cilde sahipseniz kremi tavsiye ediyorum;)

4 yorum:

  1. Bende çok memnunum bu kremden.spfli olan parlatmıştı yüzümü.İyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. Tşk ederim;)Ben de bundan daha çok memnun kaldım...

    YanıtlaSil
  3. Almayı düşünüyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  4. Bende almayı düşünüyorum ya :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...