13 Şubat 2011

Kim'in GoLden GLobe Makyajı




Bu makyaja tek kelimeyle B-A-Y-I-L-D-I-M!Allah'ım bu kadına her makyaj türü yakışmak zorunda mı?En iddialı makyajı da en sade makyajı da bu hatunun yüzü kaldırıyor.Normalde çoğu makyöz,makyajda gözlerinize ağırlık verdiyseniz dudaklarınızı geri plana atın veya bunun tersini yapın diyorlar.Fakat Kim'in makyajında gözlere de dudaklara da gayet ağırlık verilmiş ve hiç sırıtmamış keza muhteşem bir makyaj çıkmış ortaya.Sizin düşünceleriniz neler bu makyajla ilgili??

7 yorum:

  1. Aslında burda gözdeki tek ağırlık takma kirpikler olmuş bence,koyu renk far veya kalem kullanılmamış gördüğüm kadarıyla ...

    YanıtlaSil
  2. Gözde sade bir makyaj yok cnm gayet abartılı bir kirpik ve koyu kahve far ve kalem kullanılmış;)

    YanıtlaSil
  3. En abartılı makyajlar bile çok yakışıyor Kim'e :):)

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım ben de, takma kirpikleri olayı bitiriyor. Bi de farı çok abartmadılar bence. Far daha doğal tonlarda olduğundan güzel olmuş makyaj. Canım blogunu yeni keşfettim bu arada süpersin. Bugün blog keşfetme günümdeyim de. Artık hep izliycem seni ;)

    beauty-n-fashionlove

    YanıtlaSil
  5. bu kadının kirpiklerini beğenmeyen bitek benim heralde :D yelpaze gibi hiç hoşuma gitmiyor :D ama kaş göz yerinde tabi yüzü çok güzelll nude dudakları daha çok yakıştırıyorum ben ama ;)

    YanıtlaSil
  6. harıka ya cok begendım..

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...