8 Şubat 2011

Essence MetaL GLam EyeLiner



Selamlar;)Bugün size essence eyelineri tanıtmak istiyorum.Uzun zamandır bu renklerde bir eyeliner arıyordum fakat istediğim gibisini bulamıyordum ta ki çok severek takip ettiğim Makyajlı Kız sitesinde bu güzel eyelineri görene dek.Essence nin çok güzel ürünlere sahip olduğunu biliyorum fakat ne yazık ki Türkiye'de yok onun için mecbur yurtdışından almak zorundasınız:(Ben de Makyajlı kıza "bu eyelineri bulamadığımı ve çok beğendiğimi alabileceğim bir yer olup olmadığını" sordum o da bana güzel yüreğiyle "ne yazık ki bulamayacağımı ve istersem bana yollayabileceğini" söyledi ve hediye etti eyelineri.Bugün elime geçti eyeliner.Çok ama çok güzel,buradan tekrardan makyajlı kız sitesinin güzel sahibine teşekkür ediyorum:)
Evet yorumlarıma geçecek olursam gayet güzel bir eyeliner.İçinde küçük küçük simler var ve gözde parlak ve canlı duruyor.Fırçası kolay uygulama sağlıyor.Kalıcığılı orta ayar.Yurtdışında gayet uygun fiyata satılıyor ama malesef  Türkiye'ye gönderim yapan bir yer bulamadım:(Eğer almak istiyorsanız bir yurtdışı seyahatinizde alabilirsiniz;)

2 yorum:

  1. bende essence eyelinerlarından bissürü aldım renk renk yurtdışından ewet malesef Türkiyede yokmuş:(

    YanıtlaSil
  2. türkiyede essence markası var artık gratis lerde satılıyor. gördüğüm her bloğa bu haberi yazıyorum :))

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...